Konsultantka Livioon Bydgoszcz Renata//Perfumy Livioon inspirowane Giorgio Armani Si


Kosmetyki, jeden z najpospolitszych prezentów, ale ja zawsze byłam z nich zadowolona.
Perfumy Livioon i zestaw prezentowy (balsam do ciała, żel pod prysznic i perfumy) już mieliście kiedyś okazję u mnie widzieć. Dzisiaj bardziej mi chodzi o profesjonalizm, aniżeli o same produkty.


Rzadko spotykam się z osobami, które byłyby przygotowane "z produktów". Prosisz o perfumy drzewne dostajesz te z nutą orientalizmu. Pytasz o lekkie, rześkie kwiatowe, a oferują cytrusowe, za którymi ja nie przepadam. Z Panią Renatą jest inaczej, ma cały spis przy sobie, w każdej chwili może zerknąć i coś podpowiedzieć, przez co idealnie trafia w gust. Do tego dzięki piórniczkowi i licznym próbkom możemy zapoznać się z zapachami na żywo i nie musimy niczego brać w ciemno.


Katalog natomiast poinformuje nas o cenach zapachów i zestawów, ale nie tylko. Livioon w swojej ofercie ma także produkty do włosów, o czym nawet nie wiedziałam.


Inspiracja Giorgio Armani Si pięknie pachnie, jest idealnie odwzorowana. Praktycznie nie odbiega od oryginału. Trwałość również jest bardzo dobra, nie ma na nią co narzekać. Na skórze utrzymuje się przez cały dzień, na ubraniach do prania. Zapach jest słodki, idealny na jesień i zimę, jest ciepły, zmysłowy i przyjemny. Wspaniale nosi się go na co dzień, jest czarujący i uroczy. Otula aurą magiczności.


Jest dość ciężki, ale hipnotyzujący. Rozpoznawalny już przez większość kobiet, a nawet niektórych mężczyzn. Bardzo popularny, jednak nie na tyle oryginalny żeby go nie pomylić z innym. Mimo to potrafi rozczulić serce i unieść kobietę kilka centymetrów nad ziemią i zamienił ją w marzycielkę.


Jeżeli macie ochotę zamówić jakiś produkt, zapoznać się z kosmetykami Livioon to zapraszam do kontaktu z Panią Renatą. Nie zawiedziecie się :)
tel. 729638073

Komentarze

  1. Ciekawe, nie słyszałam jeszcze o tej firmie. Dobrze trafić na profesjonalistkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Si Armaniego.... uwielbiam ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja musiałabym najpierw przetestować dany produkt, żeby potem ewentualnie go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, choć ciekawia mnie nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mało jest niestety takich ludzi jak pani Renata. Bo z tego co piszesz, to jest to osoba, której zależy na zadowoleniu, a niektórzy wcisną wszystko, byleby "hajs się zgadzał":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie bardzo ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam że taka firma istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam pojęcia o istnieniu takiej firmy

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej firmie na spotkaniu blogerek. Fajna sprawa :) Co do perfum jednak u mnie kluczem jeśli chodzi o zakup jest ich powąchanie najpierw :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś kiedyś taka podobna firma już działała x lat temu. mOże to ta sama? nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię zapachów inspirowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny flakon :) Firmy nie znam kompletnie :)

    OdpowiedzUsuń

  13. Perfumy z tej firmy znam i jeden trzymam tylko na specjalne okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. znam te perfumy i zele i balsamy ;) Dostawałam je na spotkaniach blogerek :) Są świetne ;) i na prawdę w 80 % pięknie pachną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. a przed zakupem musiałabym na żywo zobaczyć zapachy i wypróbować na dłoni tester :) mi jest ciężko dobrać zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy, ale jestem ciekawa zapachów. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: