Zadbaj o stopy z pumeksem dwustronnym i tarko-pumeksem z PumiceSpa


Z PumiceSPA stopy są nie tylko gładkie latem, ale i jesienią :)

Kilka słów od producenta: Nasz PUMEKS produkowany jest ze spienianego poliuretanu. Używamy surowców najwyższej jakości dostarczanych przez naszych długoletnich dostawców.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Produkty w foliowych opakowaniach, na kartonikowej części nie znajdziemy informacji w języku polskim, ale każdy z nas wie jak używać takich produktów bądź zna angielski :)
Te pumeksy cechuje wygoda używania, ze względu na plastikową, przezroczystą rączkę.


Podczas używania produkty nie wyślizgują się z dłoni. Wszystko leży stabilnie. Żółto-czarna tarka pumeksowa jest dwustronna. Pumeks w żółtym odcieniu jest drobnoziarnisty, a czarny gruboziarnisty. Natomiast drugi produkt posiada pumeks drobnoziarnisty oraz drobnoziarnistą tarkę do stóp :)


Prócz wygody użycia liczą się oczywiście właściwości ścierające produktów. Tarko-pumeks usuwa zrogowaciały i martwy naskórek bardziej subtelnie, pumeks dwustronny natomiast bardziej zdecydowanie. Delikatna struktura produktów sprawia, że nie wyrządzimy sobie nim krzywdy.


 Z łatwością pozbędziemy się nie tylko martwego naskórka, ale i wszelkich zgrubień, czy też szorstkości. Wystarczą dwie sesje z pumeksem lub jedna dłuższa by stópki wyglądały jak z reklamy ;)


Stopy są gładkie, skóra jest miękka i miła w dotyku. Szybko zlikwidujemy pęknięcia naskórka i powitamy nową, subtelną skórę.


Stopy są przygotowane do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Dodam, że pumeksy nie osypują się podczas użytkowania.

I.M.P.A.

Komentarze

  1. mi ostatnio właśnie paczuszka przyszła i zaczynam testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam, ale ciekawe produkty :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporadycznie używam pumeksów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, a powinnam używać ich systematycznie

      Usuń
    2. Ja się nauczyłam używać systematycznie:)

      Usuń
  4. Ogólnie taki pilnik tarka do niezbędne narzędzie do moich stóp ale z tej firmy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. znam, mogliby tylko wieksze otwory do zawieszenia zrobic;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tych pumeksów, ostatnio zakupiłam taki różowy z biedrony <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O stopy trzeba dbać :) Niebieski bym wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wyobrażam sobie nie mieć stóp zadbanych :)

      Usuń
  8. Ja właśnie poszukuję dobrego pumksu do pięt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie pumeksy :) O stopy trzeba dbać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mam je ale jeszcze ich nie testowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię pumeksy, ale raz na jakiś czas zawsze używam skarpetki złuszczające :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne są te z rączką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mało kiedy sięgam po pumeksy, najczęściej tarkę elektryczną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się to, że ma tę rączkę, bo czasem razem z piętami zdarza mi się zetrzeć paznokcie u rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne pumeksy,czasem nie zawsze wystarczy tylko peeling do stóp

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam tej marki, pumeksy prezentują się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo taki by mi się przydał! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszą być wygodne w używaniu bo mają fajną rączkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że są praktyczne, muszę wypróbować! :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne są, wyglądają zachęcająco. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę sobie taki sprawić bo córka mi wszystkie pozbierała wyjeżdżając do internatu..

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak ja właśnie muszę sobie kupić pumeks, bo mój obecny jakoś dziwnie się skurczył ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: