Recenzja: Bajeczka do łóżeczka "O prosiaczku zmarzlaczku" i "O osiołku cyrkowym fikołku"- Bajdaraj


Zapraszam dzisiaj w bajkową podróż z Bajdaraj :)

Kilka słów od Wydawnictwa: Książeczka przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Śliczna, wierszowana bajeczka z pięknymi ilustracjami, do czytania przed snem i nie tylko.

Więcej informacji na stronie Bajdaraj: >KLIK<


Moja opinia: Książeczki są ładnie wydane- format kwadratowy, miękka oprawa, ale na tyle porządna by wytrzymała siłę małych rączek- tak jak i każda ze stron. Oprawa jest wybiórczo lakierowana. Każda książeczka ma 16 stron.


Całość jest po prostu urocza. Każda ze stron jest barwnie zamalowana ilustracjami, odpowiadającymi historyjce. Obrazki są żywe, interesujące. Pozwalają się wczuć dziecku w opowiastkę.


Wierszyki są melodyjne, pisane wierszem. Wzbogaca to słownictwo dziecka, uczy wymowy i przyspiesza zapamiętywanie. Bajeczki są krótkie, więc dziecko nie znudzi się jego treścią.


W książce "O prosiaczku zmarzlaczku" dziecko przeniesie się w podróż z prosiaczkiem, który jest wyjątkowym zmarźlakiem. Prosiaczek wyrusza w podróż balonem, ale zamiast dolecieć do Afryki zatrzyma się... nie zdradzę, aby nie psuć dzieciom niespodzianki :)


Książka "O osiołku cyrkowym" opowie o osiołku na łące, który był ukochanym zwierzątkiem dzieci. Kiedy przyjechał cyrk, osiołkowi zrobiło się smutno, zatem wybrał się tam by pokazać co potrafi. Ale jak się zakończy historyjka? 


Całość pobudzi dziecięcą wyobraźnię. Książeczki rozwijają twórczą aktywność językową oraz pamięć. Dziecko może się jej nauczyć na pamięć. Rymowanki doskonalą również poczucie rytmu, dzięki swojej melodyjności.

Komentarze

  1. Bajeczkę o osiołku bym chciała.
    Obie ładne takie kolorowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak siostrzenica będzie większa, to... czemu by nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej,jaki kolorowe :) Dla dzieci idealne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo muszę poszukać tych książeczek dla moich małych kuzynek. Po przeczytaniu Twojej recenzji sądzę, że będą zachwycone, a ja bardzo lubię obdarowywać taki prezentami wpływającymi na wszechstronny rozwój dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie piękna książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, jakie słodkie książeczki dla małych ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna książeczka dla dzieci :) dobra na prezent

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak byłam mała to z chęcią czytałam tego typu książeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bajeczka,często kupuję podobne mojej chrześniaczce :))

    OdpowiedzUsuń
  10. i kolejna propozycja dla najmłodszych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne są takie bajeczki :) Zawsze je lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mamy te książeczki. Syn je uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój synek bardzo lubi czytanie bajek, ale bardziej go interesuje przewracanie kartek bo obrazki się zmieniają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazki dla dzieci są najlepsze, dlatego ważne by były barwne :)

      Usuń
  14. moje dziewczyny wolą książki bardziej pasujące do księżniczek, bo za takowe się uważają ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: