Recenzja: Monin Syrop kokos- Caffettiera


Kawa to niekwestionowana przyjemność dla mnie. Dzisiaj z Syropem Monin kokosowym od Caffettiera.

Kilka słów od producenta:
Syrop MONIN Kokosowy charakteryzuje się intensywnym długo wyczuwalnym smakiem. Nadaje się do czekolad na gorąco, deserów, mleka, owoców, koktajli bezalkoholowych, drinków, smoothies, milkshake.
MONIN Kokos 50 ml jeden z najbardziej klasycznych i uniwersalnych smaków z gamy syropów MONIN. Cechuje się bardzo intensywnym, mocno skoncentrowanym, długo utrzymującym się smakiem i białą barwą. Syrop kokosowy można z powodzeniem dodawać do: gorącej czekolady, deserów, owoców, mleka, koktajli bezalkoholowych, drinków, smoothies, milkshake. Bardzo dobrze pasuje do łączenia z innymi tropikalnymi smakami (m.in ananas, mango)
Wszystkie syropy MONIN charakteryzują się wysoką jakością i niepowtarzalnym smakiem. Zawdzięczają to zastosowaniu w produkcji najwyższej jakości cukru, oraz naturalnych aromatów. Ich walory zostały docenione na całym świecie, dzięki czemu możemy znaleźć je w restauracjach, kawiarniach, pubach, hotelach oraz wszędzie tam, gdzie serwowane są najwyższej jakości drinki, koktajle, desery czy finezyjna kawa. Wszystkie oferowane przez nas syropy MONIN, produkowane są we Francji. 
Więcej informacji:

Moja opinia:
Syrop w zgrabnej, niewielkiej buteleczce ze szkła. Z tyłu najważniejsze informacje.
Syrop kokosowy Monin jest biały, nieprzezroczysty. Dość gęsty, charakteryzuje się pięknym kokosowym zapachem i przyjemnym smakiem kokosowego koktajlu. Lekko słodki, jak świeże mleczko kokosowe. Smak jest bardzo intensywny, potrzeba niewiele, bo kilka kropel, aby kawa nabrała wspaniałego aromatu.


Syrop kokosowy jest bardzo uniwersalnym smakiem, który nadaje się nie tylko do kawy. Nadaje on tropikalnego klimatu deserom ze śmietaną i lodami. Dodając go do mleka i lodów waniliowych możemy zrobić domowego milkshake kokosowego. Z łatwością zrobimy sobie domowe Malibu dodając go do wódki lub też przygotujemy drinki bezalkoholowe z nutami tropikalnymi. Dodane do koktajli z owoców egzotycznych wzbogaca ich smak.


Caffettiera w swoim sklepie oferuje więcej smaków syropów, m.in. karmelowy, czekoladowy, biała czekolada, amaretto.

Caffettiera

Komentarze

  1. Mniam! :D Ja ostatnio kupuję kawy smakowe, ale syrop też jest super pomysłem!
    Zapraszam do mnie, na blogu trwa konkurs - zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja kawy nie piję, ale za to mój mąż jest kawoszem. Ciekawe czy przypadł by mu do gustu ten smak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i uwielbiam :) do kawy omomom i do jako dodatek do kakao na ciepło hrrrr <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokosowe smaki są zdecydowanie moimi ukochanymi :) Uwielbiam! Nie znam tego konkretnego syropu, ale inne z tej firmy miałam okazje zakupić i bardzo mi smakowały.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko co kokosowe :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mogłabym pić go do kawki:D Kawkę zresztą mogę pić ze wszystkim:) Na pewno odwiedzę ich sklep:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie piłam tego syropu, zresztą kawy również w ogóle nie piję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kokos, ale mimo to nie sięgam po takie syropy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystko co kokosowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Syrop kokosowy jakoś mi smakowo nie podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana ale zrobiłaś mi smaka na taką kawkę!!!

    Jak ją zrobiłaś, że uzyskałaś takie pięterka?! Marzy mi się taka dobra kawka!!

    Kochana wieczirem sprawdź maila bo napiszę go do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maila nie dostałam :(
      Hehe, sama bym tego nie zrobiła, to ekspres :P

      Usuń
  12. Uwielbiam kokos w każdej postaci! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: