Recenzja: BELOV, Kolagenowe płatki na oczy ze Złotem- Green Asia


Jak dotąd spotykałam się ze zwykłymi płatkami pod oczy nakładanymi poniżej oczu. Wczoraj dzięki uprzejmości Green Asia miałam okazję przetestować płatki na oczy ;)

Kilka słów od producenta:
Maska pozwalają szybko wzmocnić delikatną skórę wokół oczu a także zlikwidować przebarwienia i opuchnięcia pod oczami. Stosuj systematycznie a skóra pod oczami będzie wzmocniona i lśniąca wewnętrzną siłą. W widoczny sposób odmładza, gładka, jędrna i bez przebarwień. Mają 2 raz większą powierzchnię niż standardowe płatki pod oczy. 

Więcej informacji:


Moja opinia:
W jednym opakowaniu mamy dwa płatki kolagenowe. Opakowanie jest dobrze zabezpieczone, opatrzone informacją w języku polskim, a płatki znajdują się w formie. Jak dotąd to płatki, które mają najwięcej esencji w opakowaniu. Mimo iż są mocno nasączone, aż początkowo lekko z nich kapie, to w opakowaniu znajduje się jeszcze dużo esencji, którą wklepałam w skórę buzi. 


Płatki są nietuzinkowe, mają kształt owalu. Nakładamy je na skórę wokół oczu. W płatkach zostały wycięte otwory na oczy. Mam dość duże oczy, więc miałam lekki problem z ich dopasowaniem, ale po chwili się udało. Płatki mają dużo większą powierzchnię niż typowe. Zajmują większą część pod oczami, górne powieki aż do łuku brwiowego, sięgają aż do skroni i zachodzą lekko na nos.


Po chwili od nałożenia odczułam przyjemne uczucie chłodzenia. Za to właśnie uwielbiam wszelkie płatki. Przy zmęczonych oczach chłód lekko przenika przez powieki do oczu, przez co i one odpoczywają. 
BELOV, Kolagenowe płatki na oczy ze Złotem działają kojąco na skórę wokół oczu. Znika uczucie zmęczenia oczu i piasku pod powiekami. Dla mnie mają podobne działanie jak okulary żelowe na zmęczone oczy. Przez 15-20 minut możemy cieszyć się tym przyjemnym stanem.


Po ściągnięciu płatków można zauważyć cudowne nawilżenie skóry. Wygląd skóry wokół oczu od razu się poprawia. Oczy są bardziej wypoczęte, a spojrzenie zyskuje na świeżości, nawet kiedy się nie wyśpimy. Skóra jest zregenerowana i odżywiona, a także jest bardziej sprężysta. Cienie pod oczami zostały lekko rozjaśnione. Worków pod oczami nie miałam, więc nie wiem jak wygląda działanie pod tym kątem. Jednak ze względu na natychmiastowe działanie warto zastosować taki produkt przed większym wyjściem.

Komentarze

  1. Uwielbiam takie płatki, dawno jednak nie kupowałam ich. Musze to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, raz w tygodniu takie płatki potrafią wiele zdziałać :)

      Usuń
  2. Ciekawa forma płatków:) Do tej pory stosowałam jedynie takich pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne i fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich płatków jeszcze nie widziałam, wyglądają ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporadycznie sięgam po płatki na okolice oczu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe, nie spotkałam się jeszcze z takimi płatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekty fajne, choć myślę, że też miałabym kłopot z dopasowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nasze oczy są troszkę większe niż azjatek;p

      Usuń
  8. Skoro relaksują zmęczone oczy, to są idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to mnie zaskoczyli tym kształtem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię sięgać po płatki pod oczy, takie z chęcią również bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, ja do tej pory miałam tylko takie pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takich płatków to nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: