Recenzja: Lakier do paznokci Eveline Color Edition- Colour Instant nr 920


Dzisiaj szybka recenzja lakieru do paznokci Eveline. Przysporzył mi on na początku kłopotu... jakiego? Zapraszam na recenzję :)

Kilka słów od producenta: Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci. 
Doskonały dla kobiet, które cenią sobie czas a jakość stawiają na pierwszym miejscu! Dłonie są „wizytówką” kobiety, dlatego spełni on oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających. Innowacyjna formuła Fast Dry & Long Lasting pozwoli cieszyć się oszałamiającym manicure przez długi czas. 

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Lakier zamknięty w prostokątnej szklanej buteleczce z białymi napisami. Napisy nie ścierają się. Pędzelek jest duży, świetnie dopasowuje się do kształtu do kształtu paznokci i precyzyjnie pokrywa płytkę. Aplikacja jest łatwa i szybka, wystarczy dwa razy przejechać pędzelkiem. Włoski nie wylatują z pędzelka. Jedyne z czym miałam problem to odkręcenie pierwszy raz lakieru. No nie chciał ruszyć... jedyne co mi wtedy przyszło do głowy to pytanie "Kto to zakręcił?". Po długich męczarniach udało się go w końcu otworzyć.


Lakiery dostępne są aż w 25 kolorach, każda znajdzie coś idealnego dla siebie :) Ja otrzymałam numer 920- wpada w fuksję. Lakier posiada dobrą konsystencję- nie za gęstą i nie za rzadką. Podczas malowania nie smuży i nie bąbelkuje się. Jestem bardzo zadowolona, że schnie ekspresowo. Po jednej warstwie od razu możemy nakładać drugą. Po drugiej warstwie po 2-3 minutkach mamy pazurki gotowe :) Po pomalowaniu utrzymuje dość wysoki połysk.


Co do trwałości, to jestem średnio zadowolona. Lakier nie odpryskuje co prawda, ale ściera się już z końcówek na drugi dzień. Z top coatem ściera się po około 3 dniach. Co ważne- lakier nie odbarwia płytki.

Eveline Cosmetics

Komentarze

  1. Fajny kolorek :) Szkoda,że krótkodystansowiec :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mógłby dłużej posiedzieć na pazurkach :)

      Usuń
  2. bardzo lubie róż na pazurkach ten jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, podoba mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)
    Obserwuje i zapraszam:
    http://wildstrawberryand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja własnie pomalowałam mojej mamie i zobaczymy ile się będzie trzymał ;) Kolor fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolor!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/kurtka-vs-futerko.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice colour!
    http://suslusirine.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobny lakier:)) bardzo lubię ten kolor, zwłaszcza latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest super :) Ciekawa jestem której firmy masz lakier i czy dłużej trzyma :)

      Usuń
    2. http://czerwonafilizanka.blogspot.com/2014/08/lakier-vibo-express-growth-no-481.html

      oj kilka dni trzyma, muszę go poszukać:)) może pomaluje pazurki jak ogarne blogowe zaległości:))

      Usuń
  9. Całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor, szkoda że nie utrzymuje się długo na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za lakierami z szerokim pedzelkiem, wole jednak przejechac pare razy wiecej ale cienkim. Latwiej prz skorkach takim operowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się dobrze operuje dużym, raz, dwa i już :)

      Usuń
  12. Podoba mi się kolor, no i skoro szybko schnie - to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wyjatkowo fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny odcień. Chyba jeszcze nigdy nie miałam lakieru od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek fajny :)
    hehehe widac na ostatnim zdjęciu że faktycznie miałaś spory problem żeby go otworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. na każdym zdjęciu inny kolor ale z tego co widziałam na blogach każdy ma tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Slyszalam kilka opinii ze maja jakis skladnik ktory wywoluje grzybice paznokci. Ktoras miala z tym problem? Teraz boje sie go uzywac..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się jeszcze z taką opinią. Moja mama i ja stosujemy dość często lakiery Eveline i jeszcze nic takiego nie wystąpiło.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: