Recenzja: Hypo+Allergenic mascara- Hipoalergiczny tusz do rzęs- Pablo Color


Nosząc szkła kontaktowe moje oczy bywają wrażliwe. Pablo Color stworzył maskarę odpowiednią dla takich osób.

Kilka słów od producenta:
 Tusz do rzęs Pablo Color PL o wyjątkowej formule hypoalergicznej dla osób o wrażliwych oczach. Bezzapachowa maskara nie zawierająca w swoim składzie alkoholu. Dzięki niej rzęsy są wzmocnione, elastyczne, zyskują połysk i zdrowy wygląd. Specjalna szczoteczka ułatwia aplikację tuszu i wyeksponowanie nawet krótkich rzęs. Daje trwały efekt.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie białe, ze złotymi napisami, wygląda całkiem elegancko. Znajdziemy na nim skład i inne najważniejsze informacje. Na uwagę zasługuje brak alkoholu w składzie.
Tusz ma odpowiednią konsystencję i piękny, głęboki czarny odcień. Nie posiada zapachu, co jest istotne przy wrażliwych oczach.


Szczoteczka jest duża, spiralna. Osoby o mniejszych oczach mogą mieć problem z manewrowaniem szczoteczką. U mnie akurat nie ma z tym problemu. Szczoteczka nabiera odpowiednią ilość produktu, ma gęsto osadzone włoski.
Pierwsze warstwy dają bardzo naturalny efekt. Z każdą warstwą rzęsy stają się wydłużone i pogrubione. Nie było najmniejszego problemu z podkręceniem rzęs. Hypo+Allergenic mascara- Hipoalergiczny tusz do rzęs Pablo Color ładnie podkręca moje proste rzęsy.


Generalnie tusz nie skleja rzęs. Dopiero po nałożeniu grubszej warstwy lub większej jej ilości. Nie zauważyłam aby się rozmazywał czy osypywał. Tusz nie odbija się na powiece, nakłada się precyzyjnie, bez zbędnych poprawek.

Komentarze

  1. Trzeba przyznać, że efekt jest widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest świetny!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dał u Ciebie naprawdę ładny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Daje całkiem niezły efekt :) tego typu szczotki lubię najbardziej jeżeli chodzi o tusze do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się najlepiej sprawdzają, bo podkręcają :)

      Usuń
  5. Piekny efekt!
    https://blogbawarii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt :) chętnie bym wypróbowała na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny efekt daje na rzęsach, szczoteczka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie ten tusz, jako jeden z niewielu mnie nie uczula

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecę go mojej siostrze, która nosi soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajnie wygląda ten tusz na rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: