Recenzja: Szampon / Żel Alep 15% oleju laurowego- Alepia


Ostatnio opisywałam Szampon Alepia 40% oleju laurowego. Świetnie działał na moją skórę głowy, szczególnie jeżeli chodzi o zmiany łuszczycowe. Dlatego pojawił się u mnie kolejny szampon Alepia, ale 15%, aby podtrzymać skórę głowy w dobrym stanie.

Kilka słów od producenta:
Szampon / żel marki Alepia z olejem z jagód laurowych (laurie bio) to całkowicie naturalna pielęgnacja i oczyszczenie skóry głowy, a także włosów. Ten wyjątkowy szapom Alepia zwalcza łupież i niweluje wszelkie podrażnienia skóry głowy, pobudzając przy tym cebulki włosów do regeneracji i wzrostu włosów. Olej laurowy zapewnia dogłębne odżywienie skóry i włosów, pozostawiając na nich blask, oraz piękny i zdrowy wygląd. Gęsta receptura żelu jest niezwykle wydajna, przez co szampon jest wydajny i ekonomiczny. Produkt nie zawiera SLS, EDTA, jest cruelty free. Alepia to najwyższa jakość zmydlonych, szlachetnych olejów i bez dodatku detergentów – idealny dla całej rodziny. Nie perfumowany – pachnie bardzo naturalnie olejem laurowym. Wyjątkowo delikatny żel, który doskonale nawilża i łagodzi przesuszoną skórę i dogłębnie odżywia włosy. Produkt wyróżniony przez Ecocert!

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie takie jak zawsze w przypadku szamponów Alepia, do tego skromna etykietka, która kojarzy się z czasami dawnymi i aptecznymi produktami.
Zapach delikatniejszy niż w szamponie 40%, ale pachnie mydełkiem aleppo. Produkt ma dość gęstą konsystencję i odcień zielonej herbaty. 


Ten szampon również świetnie dba o włosy i skórę głowy. Włosy są ładnie nawilżone, szczególnie skóra głowy. Nowe zmiany łuszczycowe się nie pojawiły podczas stosowania. Skóra głowy jest spokojna, nie swędząca, a włosy nawilżone, odżywione i lekko odbite od nasady. 


Szampon koi skórę głowy, wspomaga gojenie ranek. Włosy są miękkie, pięknie się błyszczą (ale nie tak sztucznie oczywiście jak po nabłyszczaczach), wyglądają zdrowo i ładnie.
Z działania jestem bardzo zadowolona i sięgnę po niego jeszcze nie jeden raz. Szczególnie kiedy będę miała problem z łuszczycą. 

Komentarze

  1. Wydaje się być całkiem sympatycznym produktem:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o takim oleju, ale wiem, że naturalne kosmetyki warto testować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się, bo coraz częściej mam problemy ze swędzącą skórą głowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy produkt, nie słyszałam o nim wcześniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mydło alep :) Fajnie że jest i szampon do włosów :D zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że działanie szamponu jest zadowalające.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ten szampon u mojej kuzynki, która go bardzo chwaliła. Może też wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi jak produkt dla mnie, mam alergiczną skórę głowy. Miałam go nawet w koszyku ale poczytałam opinie w sieci i niektórzy twierdzili, że zostawa włosy "tępe" i szorstkie. Ale po Twoim wpisie na pewno się na niego skuszę bo nawilżone i uniesione u nasady włosy no i oczywiście brak swędzenia to jedyne kryteria jakie są dla mnie istotne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy mogą po nim takie być, dlatego ostatnie płukanie najlepiej aby było kwaśne- z odrobiną octu lub soku z cytryny ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: