Recenzja: Perfumowana Mgiełka do ciała BODY MIST BLUE LAGOON Freesia & Delicate Daisy Lotus Parfums- Revers Cosmetics


Latem mgiełki towarzyszą mi cały czas. Niby już jest troszkę chłodniej, ale cały czas lubię orzeźwiać nimi ciało oraz pościel i firanki. Ostatnio towarzyszy mi morsko- kwiatowe orzeźwienie Revers Cosmetics.

Kilka słów od producenta:
Poczuj orzeźwiający powiew morskiej bryzy, która przeniesie Cię na gorące, tropikalne plaże. Odświeżająca mgiełka do ciała nadaje skórze delikatny zapach frezji, oraz soczystych cytrusów połączonych z zielonym jabłkiem i kiwi. Wyraźnie wyczuwalne nuty morskie zapewniają przyjemny efekt ukojenia skóry. Idealnie sprawdzi się latem, przynosząc odświeżenie i przyjemny chłód.
NUTY GŁOWY: Cytrusy, Zielone Jabłko, Kiwi
NUTY SERCA: Fresia, Nuty Morskie, Magnolia
NUTY BAZY: Brzoskwinia, Drewno Bursztynowe, Białe Piżmo
Wyjątkowo trwałe zapachy Mgiełek do ciała LOTUS PARFUMS, otulą Twoją skórę bogactwem zapachów. Będą też odpowiednie do pomieszczeń lub pościeli.
- idealne na ciepłe dni
- otulają skórę mgiełką aromatycznych kropelek
- idealne do odświeżenia pomieszczeń i pościeli
- szybko się wchłaniają
- nie pozostawiają śladów na skórze i ubraniach
- zapach pozostaje z Tobą na bardzo długo

Więcej informacji:


Moja opinia:
Mgiełka w standardowej plastikowej buteleczce. Aplikator działa bez zarzutu i przyjemnie rozpyla mgiełkę. Pojemność jest dosyć niestandardowa, bo wynosi 210 ml. a odwrocie znajdziemy najważniejsze informacje.
Produkt ma odcień niebieski, bardzo przyjemny, kojarzący mi się faktycznie z błękitną laguną. Zapach to dla mnie ogromna przyjemność. Czuć w niej świeży powiew morskiej bryzy, połączony z delikatnością kwiatów. Mimo, że nie przepadam za cytrusami w perfumach to tu są prawie niewyczuwalne, jedynie na początku pięknie równoważą słodki zapach kwiatów. Przez cały czas wyczuwalne jest za to drzewo, które dodaje drapieżności. Właśnie tak wyobrażałam sobie ten zapach.


Perfumowana mgiełka Lotus Parfums idealnie sprawdza się na ciepłe dni. Odświeża, przynosi ukojenie, daje lekkie uczucie chłodu, kiedy spryskujemy ciało. Wchłania się szybko w skórę i nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy na skórze. O dziwo, jak na mgiełkę zapach pozostaje dość długo, nie wietrzeje od razu- 2-3 godziny wyczuwalna jest na skórze, na ubraniach cały dzień. Mgiełka nie brudzi ubrań.


Dla mnie po ciężkim dniu nie ma nic lepszego niż świeży zapach pościeli.  Perfumowana Mgiełka do ciała BODY MIST BLUE LAGOON Freesia & Delicate świetnie spisuje się do nadania jej zapachu. Od razu lepiej się zasypia przy pięknym aromacie. Mgiełka także pięknie aromatyzuje firanki i odświeża powietrze w pokoju.

Komentarze

  1. Póki co niezawodnymi są dla mnie mgiełki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach zdecydowanie mógłby się mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie jestem przekonana jeśli chodzi o mgiełki zapachowe i rzadko po nie sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest coś zdecydowanie dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogłabym mieć naperfumowanej pościeli. Wieczorne zapachy szybko przyprawiają mnie o ból głowy i nie umiem spać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tą mgiełkę i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi intrygująco ten zapach, a ja bardzo lubię mgiełki zapachowe w ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie wypróbuje, ta maraka pozytywnie mnie zaskakuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam mgiełki do ciała i zawsze używam je w okresie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak i ja uwielbiam ładne zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam cytrusy w perfumach, szkoda że tu niewyczuwalne...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałem tych mgiełek stacjonarnie nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już całe wieki nie stosowałam mgiełek tego typu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: