LashVolution- czas start!


Dzisiaj trochę informacji o nowości, którą będę testować przez najbliższe 3 miesiące- Serum pobudzające wzrost rzęs LashVolution. Produkt bardzo na czasie, pozwalający na uzyskanie „firanek”. Jak dotąd stosowałam już kilka odżywek tego typu, ale tej jestem ciekawa najbardziej, gdyż została wzbogacona o kilka składników:
- peptydy,
- niacyna,
- ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej,
- wyciąg z zielonej herbaty,
-ekstrakt z rumianku.


Moje pierwsze wrażenie dotyczy głównie estetyki samego produktu- pięknie zapakowane w białe pudełeczko, z dedykacją oraz wyściółką „confetti”.
Opakowanie zawiera nie tylko odżywkę, ale i małą miarkę oraz ulotkę ze wszelkimi informacjami. Dzięki temu wszystko jest jasne i klarowne.
Drobna buteleczka z cennym serum zawiera 3ml produktu, a precyzyjny pędzelek pozwala na szybką i łatwą aplikację.


Co nam obiecuje producent?
- Rzęsy dłuższe o 87%.
- Rzęsy gęstsze o 80%.
- Pierwsze efekty możliwe już po dwóch tygodniach zastosowania.
- Zaledwie kilka sekund na aplikację, łatwość użycia.
-Brak skutków ubocznych udowodniony badaniami.


Aplikować należy codziennie wieczorem na linię rzęs- co będzie trwało kilka sekund :)
Moje rzęsy na tą chwilę wyglądają tak (miesiąc temu skończyłam stosowanie innej odżywki):



Głównie oczekuję zagęszczenia oraz przyciemnienia rzęs, ewentualnie lekkiego wydłużenia. Jak widać przy kąciku zewnętrznym lewego oka, rzęsy są bardziej rzadkie- mam nadzieję, że po odżywce gęstość wyrówna się :) Przydałaby się regeneracja, bo będąc w górach ktoś „mądry” ustawił zapalniczkę na ogromny ogień i odpalając papierosa (tak, zły nałóg) moje rzęsy się... przypaliły...



Więcej zdjęć „przed użyciem” będzie przy porównaniu rzęs po miesiącu stosowania. Na bieżąco będę informować o efektach stosowania serum.

Zapraszam na stronę LashVolution:

Komentarze

  1. W takim razie czekam na posty z efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak się sprawdzi to serum

    OdpowiedzUsuń
  3. oby sie sprawdził ten produkt, miłego testowania.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą :)

      Usuń
    2. będę testować za 4 miesiące ;) Na razie Bodetko testuję ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja też :) Niby pierwsze widac już po dwóch tygodniach :)

      Usuń
  6. Czekam na efekty, oby odżywka spełniła Twoje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na ostateczne efekty i recenzje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania:)
    Zapraszam również do mnie, 200 obs i ruszam z rozdaniem KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania : jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania. Czekam na wyniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa efektów, choć cena na niekorzyść w porównaniu do Long4Lashes i olejku rycynowego, co jest moją kuracją :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby olejek bardzo ładnie przyciemnia. Muszę w końcu kupić :)

      Usuń
  12. Testowałam to serum,ja kilka znajomych i jesteśmy zachwycone😃

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę! czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie gęściejsze i dłuższe rzęsy by mi się przydały :P

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta miarka!
    Ja w mojej odżywce z JB nie mam niestety miarki ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam jej próbkę, ale jak zaczęłam ją stosować okazało się, że jest pusta i tyle sobie poużywałam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Też już myślałam nad czymś regeneracyjnym do rzęs, ale jeszcze się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks a lot for sharing this with all folks you really understand what you're
    talking approximately! Bookmarked. Please additionally consult with my site =).

    We will have a link alternate contract betwqeen us
    http://papers.gunadarma.ac.id/files/journals/5/articles/287/public/287-739-1-PB.pdf akuntansi pengertian

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrego testowania, ciekawa jestem efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. (iii) You account for the work, so maintain a professional attitude when confronted with your customers.
    It is common for teachers to lament that students are can not write
    despite having done very well in the PMR English exam for
    15-year-olds. To ensure that these folks will see
    the message you're trying to get across, write employing their language and write while
    considering their degree of comprehension.

    OdpowiedzUsuń
  21. This is the right website for anyone who would like to find out about
    this topic. You know a whole lot its almost hard to argue with
    you (not that I personally will need to…HaHa).

    You certainly put a fresh spin on a subject that has been written about for years.

    Great stuff, just excellent!

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing! This blog looks just like my old one!
    It's on a completely different subject but it has
    pretty much the same layout and design. Wonderful choice of colors!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi there just wanted to give you a quick heads up.
    The text in your post seem to be running off the screen in Opera.
    I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with browser compatibility but I thought I'd post to let you know.

    The design and style look great though! Hope you
    get the problem resolved soon. Kudos

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja po kuracji byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. If this is the situation then results may be skewed or the
    writer might be not able to draw any sensible conclusions.
    It is common for teachers to lament that students are unable to write despite having done quite well inside PMR
    English exam for 15-year-olds. To ensure that these individuals will see the
    message you are hoping to get across, write making use of their language and write while considering their amount of comprehension.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice weblog right here! Additionally your web site loads
    up very fast! What host are you the usage of? Can I am
    getting your associate link in your host? I wish my website
    loaded up as quickly as yours lol.

    OdpowiedzUsuń
  27. Saved as a favorite, I really like your web site!

    OdpowiedzUsuń
  28. I don't usually comment but I gotta admit regards for the post on this perfect one :D.

    OdpowiedzUsuń
  29. I'm extremely impressed along with your writing skills as well as with the format on your
    weblog. Is this a paid theme or did you customize it yourself?
    Anyway stay up the nice high quality writing, it's rare to see a
    great blog like this one these days.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmm is anyone else encountering problems with the pictures on this
    blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the
    blog. Any feedback would be greatly appreciated.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: