LashVolution- czas start!


Dzisiaj trochę informacji o nowości, którą będę testować przez najbliższe 3 miesiące- Serum pobudzające wzrost rzęs LashVolution. Produkt bardzo na czasie, pozwalający na uzyskanie „firanek”. Jak dotąd stosowałam już kilka odżywek tego typu, ale tej jestem ciekawa najbardziej, gdyż została wzbogacona o kilka składników:
- peptydy,
- niacyna,
- ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej,
- wyciąg z zielonej herbaty,
-ekstrakt z rumianku.


Moje pierwsze wrażenie dotyczy głównie estetyki samego produktu- pięknie zapakowane w białe pudełeczko, z dedykacją oraz wyściółką „confetti”.
Opakowanie zawiera nie tylko odżywkę, ale i małą miarkę oraz ulotkę ze wszelkimi informacjami. Dzięki temu wszystko jest jasne i klarowne.
Drobna buteleczka z cennym serum zawiera 3ml produktu, a precyzyjny pędzelek pozwala na szybką i łatwą aplikację.


Co nam obiecuje producent?
- Rzęsy dłuższe o 87%.
- Rzęsy gęstsze o 80%.
- Pierwsze efekty możliwe już po dwóch tygodniach zastosowania.
- Zaledwie kilka sekund na aplikację, łatwość użycia.
-Brak skutków ubocznych udowodniony badaniami.


Aplikować należy codziennie wieczorem na linię rzęs- co będzie trwało kilka sekund :)
Moje rzęsy na tą chwilę wyglądają tak (miesiąc temu skończyłam stosowanie innej odżywki):



Głównie oczekuję zagęszczenia oraz przyciemnienia rzęs, ewentualnie lekkiego wydłużenia. Jak widać przy kąciku zewnętrznym lewego oka, rzęsy są bardziej rzadkie- mam nadzieję, że po odżywce gęstość wyrówna się :) Przydałaby się regeneracja, bo będąc w górach ktoś „mądry” ustawił zapalniczkę na ogromny ogień i odpalając papierosa (tak, zły nałóg) moje rzęsy się... przypaliły...



Więcej zdjęć „przed użyciem” będzie przy porównaniu rzęs po miesiącu stosowania. Na bieżąco będę informować o efektach stosowania serum.

Zapraszam na stronę LashVolution:

Komentarze

  1. W takim razie czekam na posty z efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak się sprawdzi to serum

    OdpowiedzUsuń
  3. oby sie sprawdził ten produkt, miłego testowania.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia :) oby były efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą :)

      Usuń
    2. będę testować za 4 miesiące ;) Na razie Bodetko testuję ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja też :) Niby pierwsze widac już po dwóch tygodniach :)

      Usuń
  6. Czekam na efekty, oby odżywka spełniła Twoje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na ostateczne efekty i recenzje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania:)
    Zapraszam również do mnie, 200 obs i ruszam z rozdaniem KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania : jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania. Czekam na wyniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa efektów, choć cena na niekorzyść w porównaniu do Long4Lashes i olejku rycynowego, co jest moją kuracją :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby olejek bardzo ładnie przyciemnia. Muszę w końcu kupić :)

      Usuń
  12. Testowałam to serum,ja kilka znajomych i jesteśmy zachwycone😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już wiem czego się spodziewać :)

      Usuń
  13. W sumie gęściejsze i dłuższe rzęsy by mi się przydały :P

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta miarka!
    Ja w mojej odżywce z JB nie mam niestety miarki ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jej próbkę, ale jak zaczęłam ją stosować okazało się, że jest pusta i tyle sobie poużywałam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Też już myślałam nad czymś regeneracyjnym do rzęs, ale jeszcze się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks a lot for sharing this with all folks you really understand what you're
    talking approximately! Bookmarked. Please additionally consult with my site =).

    We will have a link alternate contract betwqeen us
    http://papers.gunadarma.ac.id/files/journals/5/articles/287/public/287-739-1-PB.pdf akuntansi pengertian

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: