Złota kobieta z Nanobiocare Gold Derm Beauty- Nano-tech


Złoto to nie tylko biżuteria, firma Nano- Tech przygotowała coś wyjątkowego. W takim wydaniu złoto jest jeszcze lepsze :)

Kilka słów od producenta: Dzięki niezwykłym właściwościom regenerującym, antybakteryjnymi kojącym metali szlachetnych rozdrobnionych do wielkości nano, można skuteczniej zadbać o zdrowy i atrakcyjny wygląd.
Największą zaletą nanocząstek złota (Axonnite Gold) zawartych w Nanobiocare Gold Derm Beauty jest ich zdolność do pobudzania procesów regeneracyjnych w organizmie. Dlatego też preparat dedykowany jest głównie do pielęgnacji twarzy. Mikroskopijnej wielkości złoto zawarte w produktach działa jako czynnik regenerujący 
i odmładzający.
Złoto działa na włókna kolagenowe skóry, redukując zmarszczki i wspomagając procesy odnowy.

Stosowanie Nanobiocare Glod Derm Beauty będzie pomocne w:

  • utrzymaniu jędrności i elastyczności skóry
  • regeneracji naskórka i głębszych warstw skóry
  • wzmacnianiu komórek na działanie czynników zewnętrznych
  • wychwytywaniu promieniowania UV i toksyn, które wydalane są razem ze złotem
  • działa nawilżająco
  • rozjaśnia skórę i powstałe przebarwienia pourazowe np. po trądziku
  • zmniejsza widoczność blizn przez regenerację skory i pobudzanie procesów naprawczych
  • wzmacnia i pobudza cebulki włosów

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Złoto podobnie jak srebro zostało zamknięte w przezroczystej buteleczce z atomizerem, który rozpyla produkt w formie mgiełki. Płyn jest bezbarwny i przezroczysty, nie posiada żadnego zapachu. Skład jak widać jest krótki, znajdziemy w nim tylko dwa produkty- wodę i cząsteczki nano.


Podczas używania można nie tylko wyczuć dogłębne nawilżenie skóry, szczególnie podczas upalnych dni. Trzymała ona porządnie wodę i nie odwadniała się, dzięki czemu nie powstawały suche skórki. Cera jest bardzo zregenerowana i na co dzień wygląda świeżo i promiennie. Złoto jest bardzo pomocne przy wszelkich podrażnienia skóry. Niweluje zaczerwienienie i przywraca delikatność. Po ponad miesiącu stosowania mogę stwierdzić również, że został delikatnie wyrównany koloryt, a moje mocne charakterystyczne "ryski" pod oczami złagodniały, myślę więc że podobnie byłoby ze zmarszczkami. Cera jest bardziej ujędrniona, a skóra jakby mocniejsza. Zaraz po aplikacji można ujrzeć rozjaśnienie. 


Jak przeczytałam, że złoto wzmacnia cebulki włosów, to nie mogłam inaczej postąpić i dodałam trochę do wcierki do skalpu. To był strzał w 10! Wypadanie włosów jeszcze bardziej się zmniejszyło, a cebulki zostały pobudzone. Włosy rosną jeszcze szybciej. Dodatkowo są mocne i zdrowe. 

Nano-tech

Komentarze

  1. Produkt idealny! Zwłaszcza przydałby mi się na porost włosów, bo z tego co zrozumiałam to na nie też działa :P

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na porost działa bardzo dobrze. Szczególnie razem z wcierką i olejem z czaruszki :)

      Usuń
  2. Prawdziwe złotko! To rozjaśnienie bardzo by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja znajoma bardzo sobie chwali ten produkt i widzę, że Ty również. W takim razie muszę koniecznie go nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę, ale z opisu mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli teraz możemy obsypać się złotem same :) A tak poważnie nie używałam nigdy takiego kosmetyku ze złotem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) No i nawet taka zołza jak ja może być złota :D

      Usuń
  6. Jeszcze kosmetyków ze złotem nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne złotko i jak działa przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla moich włosów byłby idealny! Bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby zwykłe, ale ma coś w sobie :)

      Usuń
  9. Miałam kiedyś krem ze złotem.Był rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja marzę o kremie ze złotem, muszę sobie sprawić :)

      Usuń
  10. Mega ciekawa sprawa :) czuję się zaciekawiona

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale chętnie bym spróbowała na moje przebarwienia na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mają się lepiej po złotku :)

      Usuń
  12. super że ma pozytywny wpływ na włosy będę musiała się za tym"złotkiem" rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, szybki porost gwarantowany :)

      Usuń
  13. Ciekawy produkt, ale nie jest mi niezbędny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglada niezle, choc dla mnie brak zapachu to minus.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie wyobrażam sobie tego, że miałoby pachnieć :P Może przyzwyczajenie :)

      Usuń
  15. Skoro niweluje zaczerwienienie to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, kochana ja się na szczęście pozbyłam :) Mam nadzieję, tylko że na dłużej :)

      Usuń
  16. Pierwszy raz widzę taki kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że by mi się spodobał ten zapach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale działanie na włosy mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze się skusić na ten produkt :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: