Recenzja: Odżywka ekstraziołowa do włosów suchych i normalnych "Zioła i witaminy"


Idealne dopełnienie szamponu ziołowego? Odżywka Fitomed :)

Kilka słów od producenta: Składniki bioaktywne: wyciąg z ziół ziela skrzypu, liścia pokrzywy, kwiatu lipy, liścia szałwi, dioscorei villosa, witamina E i witaminy z grupy B.
Działanie:
- przyspiesza porost włosów,
- pogrubia i zmniejsza łamliwość włosów po zabiegach fryzjerskich,
- ułatwia rozczesywanie,
- nadaje włosom witalność i połysk.

Polecana przez dermatologów:
- do włosów suchych osobom o wrażliwej skórze,
- w celu regeneracji oraz stymulacji wzrostu włosów. 
Sposób użycia: w przypadku użycia małej ilości odżywki można jej nie spłukiwać.


Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Odżywka znajduje się w przezroczystej, plastikowej buteleczce zamykanej na "klik". Na etykiecie mamy wypisane dokładnie wszystkie przydatne informacje. 
Odżywka jest średnio gęsta, o lekkiej i przyjemnej konsystencji i odcieniu różowym. Zapach typowo ziołowy, przyjemny, otula włosy swoją delikatnością. Możemy ją aplikować ze spłukiwaniem lub bez.


Odżywka ułatwia rozczesanie włosów, sprawia że stają się miękkie i gładkie. Z początku było trochę inaczej- po dwóch pierwszych aplikacjach włosy były sztywniejsze niż zwykle. Widocznie musiały się przestawić na nowy produkt. Teraz już są miłe w dotyku i nawilżone. Produkt delikatnie je uelastycznia, sprawia że są sprężyste. Suchość znika, końcówki nie są tak podatne na rozdwojenia, a na całej długości na złamania.


Włosy stają się z całą pewnością mocniejsze i jakby grubsze, dodatkowo odbite od nasady, a nie przyklapnięte. Wyglądają zdrowo, są pełne blasku. Odżywka do włosów suchych i normalnych w żadnym wypadku nie wpływa na przetłuszczanie się włosów od nasady, nawet jeżeli jej nie spłuczemy. Ja osobiście wcieram również małą ilość w skórę głowy ze względu na sporą porcję składników odżywczych i ziół. Dzięki temu moje włosy rosną szybciej (przyrost 2,2 cm w ciągu miesiąca).

Komentarze

  1. Moje włosy nie lubią ziół, ale może się skuszę, choćby go stosować na samą skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na skórę głowy działa świetnie :)

      Usuń
  2. lubię od czasu do czasu takie ziołowe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o marce słyszałam, ale jeszcze nigdy u mnie nie zawitała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, tanie i bardzo dobre produkty :)

      Usuń
  4. Markę kojarzę, ale jeszcze nie testowałam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja recenzja brzmi kusząco. Kto wie, kto wie... Lubię ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze nic z tej firmy, może akurat się skuszę na tą odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy ale bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z marką mam złe skojarzenia, jednak gdy wykończę moje zapasy spróbuje i sięgnę po ten produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może się skuszę na ten produkt, ale niczego nie obiecuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. zaciekawiła mnie ta odżywka
    fajnie sobie wygląda a po dwa jak działa :)
    Ogólnie lubię tą firmę mam parę produktów i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo lubię tę firmę. Porządne kosmetyki za niską cenę :)

      Usuń
  11. Fajnie że ułatwia rozczesywanie, dla mnie to istotne przy tego typu produktach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również. Moje lubią się kudlić ;)

      Usuń
  12. Zajrzę do apteki i na pewno kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie maiałam nic z tej firmy.Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna,zwłaszcza,że jest możliwość"bez spłukiwania".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to opcja bardzo dobra kiedy czasu brakuje.

      Usuń
  15. Nie mam włosów suchych więc raczej mi się nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Może być bardzo fajna, zioła w takich kosmetykach jak najbardziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo odżywka dla mnie :) chyba warto jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z fitomedu znam tylko żel i tonik z szałwią

    OdpowiedzUsuń
  19. może kiedyś przetestuje, aktualnie mam płyn do intymnej z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam nawet o niej, a szkoda bo lubię takie produkty! Super recenzja zatem dla mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet nie wiedziałam, że ta odżywka tak dobrze działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa, działa. Na moje bardzo dobrze :)

      Usuń
  22. Zachęcasz:) Szkoda, że tak szybko zużywam maseczki, odżywki i wybieram zazwyczaj te w większych opakowaniach

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa rzecz jeszcze z tym wcieraniem :) Mnie teraz interesuje wszystko co działa na zahamowanie wypadania i przyspieszenie porostu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień się zbliża, więc i u mnie!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: