Recenzja: Silcatil skarpetki złuszczające- Aflofarm


Co jakiśczas lubię używać skarpetek złuszczających. Ostatnio miałam okazję okazję wypróbować skarpetki Silcatil firmy Aflofarm.

Kilka słów od producenta:
Silcatil w postaci skarpetek wypełnionych aktywnie działającym płynem to bezpieczny i niezwykle prosty zabieg pedicure do samodzielnego wykonania w domu. Skarpetki Silcatil zawierają niezwykle skuteczne hydroksykwasy, które rozpuszczają wiązania między komórkami naskórka – stąd ich działanie złuszczające. 
Skarpetki Silcatil:
-Skutecznie usuwają zrogowaciały naskórek 
-Redukują odciski i zgrubienia 
-Zmiękczają i nawilżają skórę stóp


Więcej informacji:


Moja opinia:
Cały zabieg mieści się w kartonowym pudełeczku w odcieniu białym. Na nim mamy wszystkie ważne informacje, a właściwie wypisane wszystko po kolei- środki ostrożności, przeznaczenie, skład, zawartość opakowania itp.
Płyn jest bezbarwny, jest lekko gęsty. Zapach jest dla mnie trudny do określenia, ale nie jest nieprzyjemny. Skarpetki są duże, nawet bardzo, więc czy mamy rozmiar 36 czy 44 to dopasujemy je do swojej stopy. Wystarczy jeszcze nałożyć grube skarpetki.


I tu moja uwaga- skarpetki najlepiej jakby były mocno obcisłe, a my byśmy jak najmniej chodzili. Foliowe skarpetki, nawet po nałożeniu moich grubych frotte, ześlizgiwały się co nie było odczuwalne. Skarpetki pozostawiamy na stopach od 120 minut. Po tym czasie zmywamy resztę produktu ze stóp ciepłą wodą.
Po całym zabiegu stopy są jakieś "inne". Myślę, że to uczucie występuje przy każdym tego typu produkcie (przynajmniej ja tak zawsze mam). Teraz wystarczyło tylko czekać na efekty... 1,2,3 dzień i nic... dopiero 4 dnia skóra zaczęła się łuszczyć... wstałam rano i uznałam to za dobry znak. Cała kuracja zamknęła się u mnie w 10 dniach. Po tym czasie cała "stara" skóra zeszła.


Pod nią czekała już milutka, gładka skórka jak u niemowlaka. Stopy po całej kuracji są miękkie, delikatne i przyjemne w dotyku. Mam nadzieję, że z odpowiednią pielęgnacją efekt utrzyma się jak najdłużej.
Warto zrobić zabieg zanim pomalujemy pazurki u stóp, bo lakier może nam się trochę zmyć.

Komentarze

Popularne posty: