Recenzja: Cienie do brwi EYEBROW SET - PROFESSIONAL STYLIST- Revers Cosmetics


Lubię mieć kilka produktów w jednym miejscu, tak jak w przypadku produktu Revers Cosmetics, gdzie mamy cienie do brwi i wosk.

Kilka słów od producenta:
Kompaktowy zestaw trzech cieni do brwi, wosku oraz pędzelka i gąbeczki, dzięki któremu w wygodny sposób zadbasz o nienaganny wygląd swoich brwi. Idealne dopasowane, naturalne odcienie sprawią, że Twoje brwi stają się idealnie podkreślone. Wosk pomaga utrzymać efekt makijażu na wiele godzin i doskonale sprawdza się w modelowaniu brwi. Profesjonalne modelowanie brwi teraz jeszcze łatwiejsze.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Czarne pudełeczko skrywa czarne opakowanie z "okienkiem". W środku znajdziemy biały wosk oraz trzy cienie. Moja paletka cieni do brwi to nr 3, kolory, które w niej znajdziemy to czarny, brąz i cappuccino. Jest to jedna z jaśniejszych paletek. Cienie do brwi EYEBROW SET - PROFESSIONAL STYLIST są dostępne w jeszcze trzech innych wariantach kolorystycznych, ale w każdym znajdziemy czarny.


Wosk jest kremowy, łatwo go zaaplikujemy, cienie nie sypią się i nie pylą ani podczas nakładania na pędzel ani na pacynkę (producent zaleca nakładanie cieni pacynką, a wosku pędzelkiem), ani podczas aplikacji. Oczywiście do produktu mamy dołączony taki gadżecik drustronny. Przynajmniej nie trzeba szukać pędzelków i mamy wszystko razem.
Wosk ładnie układa brwi, nadaje im pożądanego kształtu i lekko nabłyszcza. Brwi się stają zwarte i nie ma mowy o odstających włoskach.


W zależności od odcienia naszych brwi możemy użyć jaśniejszego lub ciemniejszego. Oba produkty ładnie podkreślają brwi, te ciemniejsze nadają im ciemniejszego odcienia i wypełniają ewentualne przestrzenie między włoskami. Przy ciemnych brwiach możemy użyć jaśniejszego cienia dla lekkiego rozjaśnienia skóry pod łukiem brwiowym dla stworzenia kontrastu. Z tym zestawem w łatwy sposób można nadać brwiom kształt, ułożyć je na cały dzień i to bez zbędnych poprawek. Dzięki efektowi wypełnienia brwi są optycznie zagęszczone. Efekt można oczywiście stopniować. Używając pędzelka możemy lekko podnieść brew, zarysować jej linię, obrysować. Chociaż ja osobiście nie lubię tak idealnego kształtu.
Produkt jest zadowalający i nie wymaga poprawek w ciągu dnia.

Komentarze

  1. Świetna alternatywa dla henny! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam że do malowania brwi podchodzę z dystansem ale...fajny ten zestaw - wszystko pod ręką...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam, stosuje, u mnie sprawdziły się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli taka wersja ekonomiczna może być:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Really Amazing My Dear...
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że satysfakcjonuje Cię ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie,że efekt jest zadowalający. Ja swoje brwi naturalnie mam gęste i ciemne, wiec tylko delikatnie je poprawiam na wielkie wyjścia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy tego seciku, ale najczęściej do brwi własnie używam takich cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły produkt . Ja jednak nie używam takich produktów bo nie czuje takiej potrzeby .

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooo cos dla mnie ;) dzieki za recenzje :) akurat koncza mi sie cienie do brwi i musze sie zaopatrzyc w kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy zestaw :) Ja jednak stawiam na kredkę, jakoś precyzyjniejsza mi się wydaje i prostsza w użyciu :) Ale to może dlatego, że moje brwi z natury są ciemne i gęste, więc nie potrzebuję dużych poprawek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: