Recenzja: Korektor do twarzy CAMOUFLAGE liquid corrector nr 102- Revers Cosmetics


Przy ciemnych podkówkach pod oczami dobry korektor jest na wagę złota. Korektor Revers Cosmetics dobrze spełnia swoją rolę w tych momentach.

Kilka słów od producenta:
Wielozadaniowy korektor w płynie, optymalnie i bez efektu obciążenia koryguje  wszelkie niedoskonałości cery oraz cienie pod oczami. Sprawia że spojrzenie jest świeże i wypoczęte. Dzięki kremowej konsystencji i wysokiemu poziomowi krycia doskonale wyrównuje koloryt cery. Korektor tuszuje drobne zmarszczki, redukuje także widoczność zaczerwienień, nie rozmazuje się i nie przesuwa.  Produkt można używać pod podkład lub samodzielnie. Praktyczny aplikator z aksamitną końcówką pozwala na precyzyjną aplikację.
Ultra naturalny i długotrwały rezultat. Gwarancja jednolitej nieskazitelnej cery.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Kosmetyk wygląda jak błyszczyk. Aplikator zakończony jest delikatną gąbeczką. Kosmetyk dostępny jest w trzech uniwersalnych odcieniach. Ja mam odcień nr 102, który wpada w brzoskwiniowe tony. Produkt jest gęsty, ma kremową konsystencję, a zarazem jest bardzo lekki. Łatwo możemy go wklepać opuszkami palców.


Korektor do twarzy CAMOUFLAGE liquid corrector nr 102 ma bardzo dobre działanie. Stapia się ze skórą. Kryje cienie i rozświetla skórę pod oczami, dzięki czemu oczy wydają się mniej zmęczone, my wyglądamy na wyspane, a spojrzenie nabiera blasku. Nie powoduje uczucia ściągnięcia, nie zasycha i nie tworzy skorupy. Nie osadza się w załamaniach powiek, nie zbiera w nich. Cały czas skóra wygląda świeżo i promiennie.


Utrzymuje się na skórze przez długi czas. Nie spływa i nie zmywa się. Wygląda bardzo naturalnie i nie tworzy sztucznego efektu. Może być stosowany także na drobne niedoskonałości, szczególnie wypryski. 


Efekt krycia możemy spokojnie tonować nakładając kolejną warstwę korektora. Nie zauważyłam przy stosowaniu żadnego zapychania porów czy powstawania wyprysków. Na jednym oku noszę soczewkę, korektor nadaje się więc dla osób, które je noszą.

Komentarze

  1. nie wiedzialam ze maja taki korektor

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego jeszcze nie miałam.

    Wpadnij i do mnie :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę - kolejny fajny kosmetyk z reves- muszę się bliżej przyjrzeć tej firmie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam podobnego korektora, ale innej firmy i jak na razie bardzo go sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  5. A akurat skończył mi się mój korektor...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię korektory Lily Lolo, tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego korektora, ale nie powiem ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go, bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej firmę . Bardzo interesujacy produkt . Może jak na niego gdzieś trafie przyjrzę mu się bliżej

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się na niego skuszę jak tylko skończę te które właśnie używam a trochę się ich nazbierało :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę podobny do Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go jeszcze nigdy, częściej po korektory sięgam w lecie ;p Fajnie, że jest długotrwały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go jeszcze nigdy, częściej po korektory sięgam w lecie ;p Fajnie, że jest długotrwały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam parę kosmetyków tej firmy, ale akurat korektora nigdy nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się całkiem fajny. Będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam go jeszcze, ale może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze nic tej marki i nie słyszałam wcześniej o niej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi ten korektor średnio przypadł do gustu. Nie ukrył moich cieni pod oczami :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go i całkiem dobrze mi się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkty Eveline C. zazwyczaj mi odpowiadają. Tego chyba akurat nie miałam ale chętnie wypróbuję go następnym razem. W tym momencie używam Ingrid, ideal skin concealer i nie powiem żeby był on mistrzem krycia, chociaż moje wymogi nie są co do tego zbyt duże. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam ale chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie dlaczego by go nie wypróbowac?

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam go przez jakiś czas, ale po 4 miesiącach zauważyłam, że strasznie podkreśla skórki i zrezygnowałam z bólem :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie potrzebuję płynnego korektora w swojej kosmetyczce! Trudno uwierzyć, ale mam tylko wersję w sztyfcie, brakuje mi czegoś porządnego pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Korektor to dla mnie najważniejszy kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten korektor i bardzo go lubię. Ten aplikator jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam i lubię ten korektor. Zresztą jak wiele innych kosmmkosme tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobry kamuflaż to podstawa :) Obserwuję i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Marki nie znam, ale jak dla mnie to najważniejsze by korektor dobrze krył :)

    BUZIAKI:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  31. O dla mnie jest okej. Nie mam dużych wymagań. Więc sprawdza się super :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tego produktu, ale jak kryje to super. Dla mnie to jest istotne ;) Ja polecam z Sensique high coverage :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda w porządku chociaż tylko 3 odcienie to bardzo mały wybór koloru. Obecnie nie używam korektora, jedynie krem rozświetlający pod oczy (orgins) i całkiem podoba mi się taka wersja

    OdpowiedzUsuń
  34. tez polecam rownie dobry co catrice !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: