Recenzja: Matujący podkład FIX MAT ALL in ONE nr 31 Soft Ivory- Revers Cosmetics


Strasznie przymroziło ostatnio, więc pielęgnacja powinna być bardziej treściwa. Nie zapominam także o dobrym podkładzie, który przymatuje moją cerę po nałożeniu kremu. Zapraszam na recenję podkładu Revers Cosmetics.

Kilka słów od producenta:
Matujący podkład FIX MAT ALL in ONE o wysokim poziomie krycia i przedłużonej trwałości. Lekka nieobciążająca formuła niweluje widoczność wszelkich niedoskonałości, przebarwień i drobnych zmarszczek. Podkład widocznie poprawia wygląd cery mieszanej i tłustej, nadaje jej aksamitne wykończenie oraz jednolity koloryt. Nowoczesna, nasycona pigmentami formuła utrzymuje make-up w nienagannym stanie przez wiele godzin. Efekt krycia można stopniować poprzez aplikację kolejnych warstw podkładu.
Ultra trwałość, perfekcyjne krycie oraz matowe wykończenie przy zachowaniu lekkości i świeżości skóry.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie plastikowe, zakończone dzióbkiem- wygodne w użyciu, produkt nam się nie wylewa. Z tyłu znajdziemy kilka najważniejszych informacji.
Podkład ma lekką konsystencję, jest delikatny i łatwo go rozprowadzić na skórze. Pachnie bardzo  ładnie. Krycie jest równomierne, bez smug. Co ważne nie tworzy efektu maski.


Dzięki kosmetykowi otrzymamy ładne matowe wykończenie, ale lekko satynowe. Po prostu skóra wygląda promiennie, a my wyglądamy dobrze i zdrowo ;) Krycie jest wystarczające, podkład kryje drobne naczynka, nierównomierny koloryt czy zatkane pory. Świetnie sprawdza się na co dzień. Zapewnia nawilżenie skóry i naturalny efekt, nie podkreśla suchych skórek. 


Skóra mimo podkładu jest w stanie oddychać, nie zapycha porów.  Matujący podkład FIX MAT ALL in ONE nr 31 Soft Ivory, który używałam nie wpada w pomarańczowe tony, nie ciemnieje i nie żółknie. Jest po prostu beżowy.
Przy skórze mieszanej bardzo dobrze matuje i nie wysusza. Matuje na wiele godzin, nie potrzeba poprawek.

Komentarze

  1. Ciekawie wygląda, chociaż ja osobiście nie używam baz 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że efekt jest zadowalający. Zatem jak będzie okazja, to chętnie sama przetestuje ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo dobrego można ostatnio przeczytać o tej marce, jednak podkładów nie używam od lat i wątpię, aby się to zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny podkład, ale niestety cięzko mi dobrać kolor ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że trwały ale zastanawiam się czy krycie miałby wystarczające jak na moje potrzeby?

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam :) I był całkiem okej

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, czy mają jasne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go jeszcze nie miałam, ale fajnie jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedzieć, ze jesteś zadowolona z tego produktu. Ja nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam tego podkładu, z reguły sięgam po coś bardziej kryjącego, natomiast zimą stawiam na lekkie produkty, które nie spowodują przesuszenia :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam tego produktu. Z reguły sięgam po bardziej kryjące podkłady, natomiast zimą stawiam na lekkie i nawilżające produkty, które nie spowodują przesuszenia :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam firmy, ale produkt wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się być naprawdę fajnym podkładem. A cena też bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Revers ma fajne kosmetyki, a ja jeszcze nie miałam nic z tej firmy. Absolutnie czas to zmienić:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: