Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

piątek, 25 listopada 2016

Recenzja: Organic Shop Odżywka do włosów marokańska księżniczka- Biogo


Marokańska księżniczka, brzmi zachęcająco. Dlatego też zamówiłam tą odżywkę na Biogo :)

Kilka słów od producenta:
Odżywka wzmacnia włosy aż po same końce, upiększając je i regenerując. Nadaje włosom cudowny wygląd, ochrania je i odmładza, dzięki specjalnej formule z organiczną oliwą z oliwek i organicznym ekstraktem z kwiatów pomarańczy. Witaminy i minerały zawarte w tych naturalnych komponentach odżywią włosy, znacząco poprawiając ich strukturę. Odżywka ułatwia rozczesywanie i stylizację włosów. 

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie standardowe dla odżywek Organic Shop, czyli niepraktyczna tubka z której musimy wyciskać produkt. Bywa to dosyć ciężkie, szczególnie kiedy już produktu ubywa. 
Zapach ładny, słodkawy, orzeźwiający. Produkt gęsty, o konsystencji odżywczej. Produkt spłukuje się bez żadnego problemu.


Odżywka urzeka swoim działaniem. Już podczas spłukiwania możemy wyczuć jak włosy nabierają miękkości i delikatności. Po wyschnięciu również takie są. Wyglądają zdrowo, lśnią. Stosowana nawet od nasady nie przetłuszcza włosów. Kudełki nie są ulizane, ani przyklapnięte. Kosmetyk kondycjonuje włosy, wygładza i pielęgnuje.


Włosy z łatwością można rozczesać. Nie plączą się również aż tak bardzo w dzień, aby je rozczesywać co jakiś czas. Są "mięsiste", końcówki nie rozdwajają się. Nie zawiera SLS, parabenów i silikonów. 

34 komentarze:

  1. Fajnie, że się u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już o tej odżywce i to same dobre rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organic shop ma świetne odżywki :)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie, że nie przetłuszcza włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są jeszcze jakieś odżywki Organic Shop, których jeszcze nie znasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze kupić sobie tę odżywkę, bo moje włosy stale się plączą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też lubią jesienią się poplątać.

      Usuń
  6. Dobrze, że włosy się łatwiej po niej rozczesują :) OD jakiegoś czasu mam w planach nabyć tą odżywkę ;)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jeden szampon z organic shop i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydobycie jak widzę problematyczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że u mnie w mieście ciężko dostać stacjonarnie te produkty bo są super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie u mnie też ciężko ;/

      Usuń
  10. Marokańska księżniczka powiadasz... Nie można się nie skusić. nie przepadam jednak za taką formą wydobywania produktu.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta księżniczka brzmi właśnie kusząco ;)

      Usuń
  11. A moją uwagę przykuł nie kosmetyk, a piękne skrzypce stanowiące tło zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zainteresowana taką odżywką akurat moją ostatnio w większości wylałam:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też ją uwielbiam! Zamawiam na http://kosmetykiorientu.pl/balsamy/238-organic-shop-regenerujacy-balsam-do-wlosow-marokanska-ksiezna.html i jestem zachwycona. Jak zamawiałam pierwszy raz to zupełnie przypadkiem trafiłam, nie czytałam żadnych recenzji itp. Takie strzały w dziesiątkę to ja lubię ;) Odżywka jest naprawdę rewelacyjna, ja w tym roku nie oszczędzałam moich włosów (nawet nie wiem ile razy zmieniałam ich kolor ;), więc były naprawdę w marnej kondycji. Odkąd stosuję regularnie tą odżywkę, są zdecydowanie w lepszym stanie – przestały się tak puszyć, stały się nawilżone, zregenerowane, wyglądają o niebo lepiej. Polecisz coś jeszcze tej marki? Chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)