Bezy Mako cytrynowe- do dekoracji i deserów


Beziki, do dziś pamiętam te plastikowe opakowania i ich słodki smak z dzieciństwa. Z czasem pojawiły się również w różnych smakach i pastelowych odcieniach.
Firma Mako Rogów przypomniała mi ostatnio smak cytrynowych :)

Kilka słów od producenta:
Małe, kolorowe gwiazdki bezowe do dekoracji i konsumpcji.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Beziki właśnie takie zapamiętałam- urocze, niewielkie gwiazdeczki, które osłodzą każdą chwilę. Zdarza mi się je kupować do deserów. Od maleńkości je lubiłam, słodkie, chrupiące i rozpływające się w ustach. Do dzisiaj się nie zmieniły. Cytrynowe miałam okazję jeść po raz pierwszy. Beziki są naturalnie słodkie, a zarazem w tle lekko kwaskowate jak na cytrynkę przystało.


Moje beziki trafiły do typowo letniego deserku- lodów. 
Produkt przypomniał mi beztroskie dzieciństwo :)

Komentarze

  1. Do dekoracji w sam raz, fajnie wyglądają i dobrze smakują..

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetycznie wyglądają, no i smakują... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi smaka na coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bezy są za słodkie i omijam je szerokim łukiem, ale kiedyś lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne :) Do dekoracji idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. smaczne te bezy <3 ja je zjadłam solo prawie wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś lubiłam, teraz są dla mnie za słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zabawne, ale nigdy nie miałam okazji dekorować swoich deserów gotowymi bezami :P Jakoś nie wpadło mi to na myśl! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam bezy ! ❤
    Także sama robię :) pozdrawiam i zapraszam do siebie . Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy bym na to nie wpadła, że deser udekorowany bezami będzie tak ładnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: