Recenzja: Szampon do włosów- Garra Rufa


Trudno znaleźć szampon, który nie tylko pielęgnowałby włosy, ale także dbał o skórę łuszczycową. Garra Rufa Cosmetics stanął na wysokości działania.

Kilka słów od producenta:
Szampon Garra Rufa Cosmetics - ma działanie oczyszczające dla skóry głowy, wzmacnia włosy, pomaga zwalczyć łupież. Bogaty skład sprawia, że włosy stają się miękkie i gładkie łatwo się rozczesują, nabierają naturalnego blasku oraz objętości. Garra Rufa Cosmetics wspomaga w łagodzeniu uciążliwych dolegliwości dermatologicznych takich jak egzema, łuszczyca, atopowe zapalenie skóry jak również reakcjach alergicznych, przynosi ukojenie skórze suchej, nadwrażliwej, atopowej, skłonnej do podrażnień a to wszystko za sprawą niepowtarzalnej formuły opartej na enzymie ryb Garra Rufa wzbogaconej solami oraz minerałami z Morza Martwego.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Szampon został zamknięty w bardzo wygodnym opakowaniu, który możemy położyć zarówno normalnie, jak i do góry dnem. Zamknięcie na "klik" zabezpiecza przed ewentualnym wylaniem produktu. Etykietka poinformuje nas o najważniejszych informacjach.
Szampon jest średnio gęsty, przezroczysty, ma subtelny, słodki zapach, który szybko wietrzeje z włosów, a szkoda bo jest naprawdę przyjemny.


Jesień i zima to chyba najgorszy okres dla chorób, nie tylko przeziębień i grypy. Łuszczyca również lubi wtedy się pojawiać. U mnie dość często pojawia się wtedy na skórze głowy, ale zacznę może od działania na włosy. Podczas mycia nie plączą się, mimo iż szampon jest delikatny. Włosy na pewno po myciu są bardziej mięsiste. Po wyschnięciu są nawilżone i zdrowe. Widocznie są odbite od nasady i bardziej puszyste, ale nie napuszone. Do tego bardzo delikatne i milutkie w dotyku. 


Jeżeli zmagamy się ze swędzeniem skóry głowy to Szampon do włosów Garra Rufa ukoi skórę głowy. Myślę, że równie dobrze poradziłby sobie z łupieżem. Drobne ranki szybciej się goją. Objawy łuszczycowe stały się mniej uciążliwe, skóra jest tam delikatniejsza, a zmiany są już prawie niewidoczne i mniejsze. Skóra głowy jest również nawilżona, nie swędzi, 

Komentarze

  1. Często robią mi się ranki na skórze głowy, super jest taki szampon! 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie działanie tego szamponu, myślę, że mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go kupić mężowi - jego skóra głowy na większość szamponów reaguje swędzeniem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. o to cos dla mnie:) w tym okresie ze swędzeniem skóry głowy to cięzko sobie poradzić !

    OdpowiedzUsuń
  5. slysze o tej firmie po raz pierwszy. na szczescie ja sie nie zmagam z łupieżem. pozdrawiam!

    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, produkt dla mnie. Często swędzi mnie skóra głowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale lubię dobre szampony do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym szamponie wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście nie mam takich problemów ze skórą głowy, ale dobrze wiedzieć o takim produkcie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marki nie znam ale dobrze wiedzieć, że szampon działa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: