Stroje kąpielowe na wakacje w ciepłych krajach


Mimo, że robi się co raz cieplej to do wakacji i wyjazdu nad nasze polskie morze jeszcze dużo czasu.
Jeżeli brakuje nam pływania pozostaje basen lub wyjazd do ciepłych krajów. To drugie to przyjemna wizja, słońce, ciepła woda morska, gorące powietrze i drinki oraz koktajle schładzające. Podczas pakowania należy nie zapomnieć o najważniejszym- stroju kąpielowym, aby móc od razu wskoczyć do morza lub kąpieli wodnej bez konieczności biegania po mieście i szukania go na miejscu.

Jaki strój kąpielowy wybrać na plażę/ wakacje ciepłych krajach?
Wybierając strój kąpielowy dla siebie kieruj się swoją wygodą. Jeżeli lepiej czujesz się w stroju jednoczęściowym warto na niego postawić. Chcąc złapać więcej słońca skuś się na bikini, które nigdy nie wychodzi z mody.


Jeżeli mówimy już o modzie teraz modne są stroje z nadrukiem zwierzęcych wzorów- lamparcie centki, print udający skórę węża, a także drobna biżuteria, więc drobne świecące wykończenie jest mile widziane. Klasyka natomiast nigdy nie wychodzi z mody, dlatego bogactwo kolorów strojów jednoodcieniowych nas zachwyca. Różnorodność fasonów rekompensuje brak wzorów- seksowne wycięcia, bardotka czy drapowania zatuszują także mankamenty sylwetki. Tankini to także modne rozwiązanie, ale i praktyczne. Przedłużana góra optycznie wyszczupli sylwetkę, a jednocześnie zasłoni brzuszek.


Jaki kostium kąpielowy wybrać na basen?
Nie da się ukryć, że tu bardziej komfortowy i wygodniejszy będzie jednoczęściowy strój. Podczas pływania czy ćwiczeń mamy pewność, że  figi nie zsuną się gdzieś pod wodą, a wiązanie biustonosza nie rozplącze się pod wpływem intensywnych ruchów. Wszystko jednak zależy od preferencji.

Dodatki:
Jak wspomniałam wcześniej stroje z delikatnym srebrnym wykończeniem będą idealne. Pareo czy sukienka plażowa uchroni przed nadmiarem słońca, ewentualnym wiatrem i doda uroku.


Jeżeli szukasz kostiumu kąpielowego, który sprawdzi się na wakacjach czy basenie to zapraszam na mojafantazja.pl. W sklepie znajdziemy stroje kąpielowe 2019. Sklep zapewnia różnorodność wzorów, kolorów oraz fasonów.

Komentarze

  1. Pomarańczowy szczególnie przypadł mi do gustu. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się strój, który ma na sobie pierwsza modelka 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że stronię od opalania czy basenów, więc strój kąpielowy potrafi mi być przez cały sezon letni zbędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy kostium jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, do lata i urlopu jeszcze tyle czasu, że nawet nie zastanawiałam się nad strojem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz bym wybrała jednoczęściowy, kiedyś sięgałam po dwu częściowe :D Po dzidzi nie ma się czym chwalić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wakacji jeszcze trochę czasu, ale mój nowy strój już czeka w szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, strój na wakacjach to podstawa - trzeba się ładnie prezentować na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No fakt, wygląda to naprawdę fajnie:) Ciekawe co ja znajdę na wakacje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: