Recenzja: Pomadka matowa MATTE LIPSTICK Beżowy róż- Art De Lautrec- Ados Cosmetics


Pomadka jest jak dodatek, zawsze dopasujemy odpowiedni odcień do ubrania. Firma Ados Cosmetics marką Art De Lautrec zaskoczyła mnie swoją matową pomadką o przyjemnej kremowej konsystencji.

Kilka słów od producenta:
Zapewnia trwały, intensywny kolor i utrzymuje się na ustach nawet do 8 godzin. Dzięki zawartości masła kakaowego i masła shea działa regenerująco i nawilżająco. Formuła wzbogacona o olejek awokado oraz witaminy E i C gwarantuje doskonałą pielęgnację i odżywienie delikatnej skóry ust. Produkt nadaje ustom eleganckie, matowe wykończenie. Dostępna w 12 modnych odcieniach.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie jest standardowe, w odcieniu czarnym, ładnie się prezentuje. Wykonane z dość cienkiego plastiku. Napisy póki co się nie zdrapują. Sztyft zapakowany został w pudełeczko z najważniejszymi informacjami od producenta.


Sztyft nie zacina się i z łatwością wysuwa produkt. Pomadka matowa MATTE LIPSTICK ma ładny i delikatny odcień różu, który lekko wpada w beż. Ma kremową konsystencję, mimo że jest dosyć twarda. Nie jest "sucha" jak to niektóre matowe pomadki. Całość dopełnia ładny, słodko-owocowy zapach.


Z pomadki jestem bardzo zadowolona. Jest idealnie matowa, praktycznie od razu wysycha na ustach i jakby "wtapia się" w nie. W ogóle nie skleja ust, nie odbija się specjalnie na szklance. 


Kosmetyk jest w miarę trwały. Na końcu już zostaje w postaci obrysu ust jak konturówka. Miłośniczki matu będą z niej bardzo zadowolone. Szminka świetnie kryje, łatwo ją zaaplikować. Nie powoduje także uczucia ściągnięcia i w przeciwieństwie do wielu pomadek typu mat dostępnych na rynku ta nie wysusza. Ładnie nawilża usta i wygładza je.


Mimo matu posiada jakby delikatnie satynowe wykończenie. Beżowy róż wpada delikatnie w brzoskwinię, jest naturalnym i neutralnym odcieniem idealnym na każdy dzień.
Dostępna w dwunastu odcieniach, dla każdego znajdzie się zatem jakiś kolorek.

Komentarze

  1. Bardzo ładnie wygląda na ustach :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny odcień na ustach. Zajrzyj i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, bardzo lubię takie odcienie :D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka prezentuje się świetnie :) Fajny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda i skoro nawilża i cena przyjazna... to warta uwagi

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam matowe pomadki, Twoja ma świetny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam inny kolor tej pomadki. Akurat dzisiaj o niej pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor :) O samej marce czytałam jedynie na blogach, a nie widziałam jej na razie nigdzie stacjonarnie u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor, właściwości też ok dobrze, że nei skleja ust bo tego nie znoszę:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem fanką matowych pomadek ale ta wygląda bardzo dobrze :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tą zwolenniczką matu, więc myślę, że byłaby dla mnie. Jedynie szukałabym innego kolorku :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: