Recenzja: PORE & MATT - CONTROL Pudrowo-matująca mgiełka w sprayu- Efektima


Dwie godziny od makijażu mijają, a skóra zaczyna się błyszczeć? Efektima ma na to szybki sposób ;)

Kilka słów od producenta: Zmatowienie i pielęgnacja skóry.
Innowacyjna i specjalistyczna mgiełka matująca do twarzy. Natychmiast i na długo matowi cerę oraz poprawia wygląd skóry wszędzie i w każdej sytuacji. Wpływa pomocniczo na redukcję porów oraz na pielęgnację skóry. Wystarczy kilkanaście sekund od aplikacji, aby cera wyglądała na bardziej matową i zadbaną.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Opakowanie to plastikowa buteleczka w odcieniu białym, na niej wszystkie ważne informacje producenta. Aplikator dozuje produkt w formie mgiełki. Atomizer działa bez zarzutu, nie pasuje się i nie zacina. Wewnątrz opakowania znajdują się kulki, które pomagają rozmieszać produkt- warstwę pudrową z płynną, dlatego przed każdym użyciem należy energicznie wstrząsnąć produktem, aż usłyszymy kulki. Wtedy mieszamy jeszcze przez minutę.


Mgiełki możemy użyć w każdym momencie- czy jako wykończenie makijażu czy w czasie dnia kiedy zaczynamy czuć, że twarz zaczyna się świecić. Ja najczęściej używam jej bezpośrednio na podkład zamiast pudru- tak mi najwygodniej i najlepiej się u mnie sprawdza. Nadaje pudrowe wykończenie, nie podkreśla porów, lekko wygładza skórę. Po aplikacji trzeba odczekać aż skóra wyschnie. Na buzię z zaaplikowaną mgiełką możemy nakładać inne produkty typu róż.


Jeżeli zdarzy się w trakcie dnia, że skóra da o sobie znać to mgiełkę warto mieć przy sobie. Momentalnie po aplikacji skóra jest zmatowiona. Generalnie wygląd skóry jest poprawiony. Nie odczułam zapchania czy podrażnień. Jak wykończę to opakowanie to z pewnością kupię kolejne :)

EFEKTIMA

Komentarze

  1. Kolejny ciekawy kosmetyk o którym nie miałam pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa mgiełka, jeszcze nie spotkałam się z pudrowo-matującym wykończeniem. Mam chwilowo zapas takich produktów..ale brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio używam zamiast pudrów :)

      Usuń
  3. U mnie ta mgiełka stała się niezbędnym kosmetykiem na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą mgiełkę. Jest idealna na upały :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wtedy skóra lubi się świecić.

      Usuń
  5. Mam tę mgiełkę w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba będzie pomyśleć nad inwestycję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam takiej mgiełki, chyba obecnie by mi się przydała przy takich upałach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mojej skóry bywa zbawieniem kiedy nie mogę się przypudrować :D

      Usuń
  8. Zdecydowanie chcę ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem jej ciekawa, tego czy sprawdziła by się na mojej cerze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz skłonność do świecenia to tak.

      Usuń
  10. Bardzo polubiłam tą mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo super produkt! Muszę poszukać, bo jest duża szansa że się zaprzyjaźnimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd chyba każda dziewczyna się z nim zaprzyjaźniła :)

      Usuń
  12. Nie jestem może wielką fanką takich mgiełek w sprayu, ale przyznam, że latem bardzo się przydają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. musze po wypąłcie sobie ją sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się nad nim. Słyszałam już wiele różnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak dotąd widziałam tylko te dobre :)

      Usuń
  15. Fajny produkt i do tego w sprayu , na lato idealna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko i sprawnie można się zmatowić :)

      Usuń
  16. Ciekawy kosmetyk, ale nie lubię wykończenia pudrowego...

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna mgiełka, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś dla mnie już mam na swojej liście zakupowej

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy wcześniej się z nią nie spotkałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dużo o niej ostatnio słychać :)

      Usuń
  20. Kolejna, fajna propozycja Efektimy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na mnie wywarła równie pozytywne wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Interesujący produkt. Przyznam szczerze, że dopiero pierwszy raz się z takim spotykam. Uwielbiam efekt idealnego matu na twarzy więc tym bardziej ta mgiełka mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: