Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

czwartek, 28 lipca 2016

Recenzja: Materac piankowy wysokoelastyczny z pianką termoelastyczną firmy SLEEP O'CLOCK


Wszyscy zdają sobie sprawę jak ważną rzeczą dla naszego organizmu, zdrowia i samopoczucia jest sen. Aby lepiej się wysypiać sprawiłam sobie nowy materac piankowy SILENCIO od firmy produkującej materace Sleep o’clock.

Kilka słów od producenta: SILENCIO jest wyjątkowo miękkim i przytulnym materacem, z grupy produktów z pianki wysokoelastycznej HR. Składa się głównie z bloku pianki wysokoelastycznej HR i dodatkowej warstwy pianki termoelastycznej po jednej stronie. Takie połączenie pianek sprawia, że jedna strona materaca jest wyjątkowo przytulna, miękka i delikatna. SILENCIO jest materacem przewiewnym, dobrze odprowadzającym pot i wilgoć o właściwościach antyalergicznych. Świetnie podtrzymuje ciało podczas snu, dzięki bazowej piance HR, która jest materiałem sprężystym i elastycznym. Dodatkowa warstwa pianki termoelastycznej z pamięcią sprawia, że materac posiada właściwości ortopedyczne i jest polecany także osobom narzekającym na bóle kręgosłupa. Pianka ta dzięki reakcji na ciepło ciała redukuje uciski poprzez idealne dopasowanie się do sylwetki i odwzorowanie jej kształtów oraz pozycji snu. Podczas wypoczynku na piance termoelastycznej nasze ciało się relaksuje, a my odczuwamy niezwykłe otulenie.

Więcej informacji >klik<

Moja opinia: Czasem śpiąc długie lata na wysłużonym już materacu lub wersalce nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak poważne dla naszego kręgosłupa może mieć to skutki. Materace, tapczany i wersalki z biegiem lat się odkształcają, tworzą się na nich wgniecenia przez co nie podtrzymują ciała w takiej pozycji jak powinny. Stąd biorą się bóle kręgosłupa i karku, a także uczucie „połamania” z rana. Aby zapewnić sobie większą wygodę podczas snu, dobrałam nowiutki materac firmy Sleep o’clock. 


Po zagłębieniu się w temat materacy zdecydowałam się na materac piankowy i nie żałuję. Materace z pianki bardzo dobrze dopasowują się do ciała. Ja wybrałam model SILENCIO, aby przetestować dwie pianki na raz – materac posiada po jednej stronie piankę wysokoelastyczną (której też jest więcej bo to główna baza materaca), a po drugiej warstwę pianki termoelastycznej. 


Na obydwóch stronach materaca śpi się bardzo dobrze. Strona z pianką wysokoelastyczną jest bardziej sprężysta, a strona z pianką termoelastyczną jest jakby bardziej miękka i przytulna. Czuć na niej lekkie wtapianie się w materac. Obydwie pianki bardzo dobrze dopasowują się do konkretnego ułożenia ciała. Ogólnie obydwie strony są bardzo wygodne, a materac sam w sobie fajnie podtrzymuje sylwetkę i się dopasowuje do śpiącego. Po nocy przespanej na tym materacu budzę się wypoczęta i bez żadnych bóli mięśni. Ważna rzecz to też to, że materac jest przewiewny, przez co się nie pocę w nocy.  


Jeśli chodzi o pokrowiec to jest miły w dotyku i przyjemny, ma wbudowany zamek błyskawiczny więc można go ściągnąć i wyprać. Cały materac dotarł czysty, dzięki dobremu opakowaniu w folię.


Jeśli ktoś z Was ma problemy ze snem, nie może się wygodnie ułożyć aby usnąć, to może warto zwrócić uwagę na aktualny materac, przyglądnąć się czy nie ma odkształceń i wgnieceń, czy nie jest za twardy lub za miękki. Może warto przemyśleć zakup nowego materaca, aby wstawać bardziej wypoczętym i wyspanym, a co za tym idzie w lepszym humorze :)


26 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobny materac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry materac to podstawa zdrowego snu :)

      Usuń
  2. fajnie, że jest możlwiość wyprania go;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja mam wersalkę i muszę też ją w końcu wymienić ale jakoś brak wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie pamiętam jak się na wersalce śpi, wolę łóżka :)

      Usuń
  4. oj chyba bede musiala pomyslec o wymianie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stelaże/łózka teraz nie są drogie, więc warto zainwestować w materac :)

      Usuń
  5. temat rzeka, dobrze, że ktoś go zgłębia i podaje opinie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się zastanawiałam nad odpowiednim materacem ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajny materac. Z chęcią bym taki zakupiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio miałam ten problem i musiałam wybrać materac do swojego łóżka. To wcale nie jest taka łatwa sprawa. Najlepiej wybrać materac średniej grubości.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/07/francuska-glinka-czerwona_28.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest :) Chociaż zależy jak kto lubi :)

      Usuń
  8. Brzmi fajnie. Sam przymierzam się do kupna materaca i mam dylemat. Na razie wygrywa PlantPur, ale rozglądam się też za innymi. Aktualnie mam taki, który zdecydowanie wymaga wymiany, a zależy mi by nie było ich trzeba wymieniać tak często..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)