Recenzja: Powerbank ultraslim 8000 mAh, Rose gold - B0176C41RW


Ile razy padł mi telefon poza domem? Niezliczoną ilość razy. Od teraz jednak w torebce zawsze mam powerbank StilGut na awaryjną sytuację.

Kilka słów od producenta:
  • Ładowarka przenośna PowerBank 8000 mAh oryginalny produkt niemieckiej marki StilGut GmbH
  • Wyjątkowo elegancka aluminiowa obudowa
  • Końcówka męska: micro USB, Apple Lightning
  • Końcówka żeńskia: USB 2.0
  • Pojemność 8000 mAh zapewnia ładowanie smartfonu x 4, tablet x 1, GoPro-Kamera x 4.5


Cechy:
  • wyjątkowo elegancka aluminiowa obudowa,
  • aż trzy rodzaje złączy: Lightning, Micro-USB, USB,
  • integralna ze wszystkimi najpopularniejszymi markami: Apple, Samsung, Sony, Huawei, Nokia etc.,
  • diody LED informujące o poziomie naładowania,
  • smukła i lekka konstrukcja,


  • eleganckie opakowanie z hologramem potwierdzającym autentyczność produktu.
  • Parametry zasilania 2 * Wejścia: DC5V = 2,0A (Lightning, Micro - USB), Wyjście: DC5V = 2,1A (USB)
  • wymiary 120 x 64 x 12 mm,
  • waga 155g,
  • pojemności 8000 mA


Moja opinia:
Opakowanie niewielkich rozmiarów. Zawiera hologram, który potwierdza oryginalność produktu.
Powerbank dostępny jest w dwóch odcieniach- srebrnym oraz różowym złocie. Jest to wersja ultraslim, czyli bank energii jest cieniutki. Dla mnie to fajna opcja, bo od dłuższego czasu noszę mniejsze torebki. Taki smukły powerbank wchodzi do niej nawet, kiedy mam mało miejsca.  Jego grubość to zaledwie 12 mm. Sam design jest bardzo fajny, bo nowoczesny. Idealnie wpisuje się w kanony dzisiejszej technologii. Wygląda naprawdę elegancko. Jak na bank energii to urządzenie jest niezwykle lekkie. Obudowa jest z aluminium, porządnie wykonana, co cechuje produkty StilGut. Miałam okazję się już o tym przekonać. 


Do produktu dołączony został kabel USB, który pasuje do większości najnowszych urządzeń. Jednak możemy zauważyć, że na górze znajdziemy aż trzy wejścia na różne złącza- prócz USB jest jeszcze Lightning i Micro-USB, zatem naładujemy praktycznie każdy nowszy model. Cztery niebieskie diody wskazują poziom naładowania urządzenia. Będziemy wiedzieć czy poziom energii urządzenia wystarczy nam, aby naładować telefon. Diody jak wspomniałam są cztery, po zużyciu około 2000 mAh jedna dioda będzie gasnąć.


Powerbank ultraslim 8000 mAh Rose gold wystarcza na naładowanie telefonu około 3-4 razy. To dobra opcja przy biwakach i pod namiotami, czy wyprawy w góry na szlak, gdzie dostęp do normalnego źródła prądu może być utrudniony. Ładowanie jest szybkie, nie musimy długo czekać aż telefon nabierze mocy. Jakość wykonania produktu jest wyjątkowo dobra. Jeżeli chodzi o powerbank to lepiej kupić droższy produkt, który zabezpiecza nie tylko przed przegrzaniem (co zdarza się w przypadku chińszczyzny), ale również chroni przed spięciami, skokami prądu oraz niedomiarem napięcia wewnątrz jak i na wyjściu.

Komentarze

  1. mój szwagier ostatnio wspomina często, że przydałby mu się powerbank;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przydatny gadżet ;) Mam, ale inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie korzystałam z powerbanku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo fajnie :D Ja trafiam na same kiepskie powerbanki co jednak nie ładują tyle ile powinny

    OdpowiedzUsuń
  5. Powerbank jest czasami bardzo przydatny. A ten jest bardzo ładny w dodatku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście mój telefon ma mocną baterię, jednak taki power bank warto mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też, mimo to zdarza mi się zapominać o ładowaniu ;)

      Usuń
  7. To jest coś co muszę kupić bo dużo z telefonu korzystam nawet teraz czytając twój wpis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo - widzę, że naprawdę fajny produkt! :)
    Przynajmniej pod względem estetyki wizualnej póki co mnie kupił.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam innej firmy i jestem bardzo zadowolona. Bardzo przydatny i ja nie wyobrażam sobie funkcjonowania poza domem bez niego :) W domu tez mi się przydał jak wysiadł prąd, a telefon umierał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. BEz tego urządzenia nie mógłbym normalnie funkcjonować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam banka o takiej pojemności, ale kolumbryne w porównaniu do Twojego. Niestety mój fon ma dużą baterie i starcza tylko na 2 ładowania.

    Ciekawi mnie cena Twojego cacuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój niby też dużą, teoretycznie bank powinien wystarczyć na 2,5 ładowania, a są 3:)

      Usuń
  12. Ciężko mi powiedzieć jak długo już noszę się z zamiarem kupienia takiego urządzenia. W sklepie zawsze o nim zapominam :) A przydało by się oj przydało podczas wypadu "na ryby" czyli kilka dni bez prądu... Na szczęście mój Samsung ma tryb super oszczędzający energię i wytrzymuje dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tryb super oszczędny, ale mi na nic się zdaje, bo jednak potrzebuję telefonu do czegoś więcej niż do sprawdzania godziny czy dzwonienia :P

      Usuń
  13. też myslę o kupnie, ale jakoś się zabrać nie mogę ;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś uważałam go za zbędny gadżet, dziś wiem, że mógłby mi się przydać właśnie w awaryjnych sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kolor różowego złota a taki gadżet na pewno każdemu by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swoje powerbanka już mam i jestem z niego zadowolona :) Ale Twój ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: