Recenzja: Mini lampa UV LED 9W na USB- BeautyBigbang


Jeżeli zaczynacie dopiero przygodę z hybrydami i nie jesteście pewne to małymi kosztami można zakupić potrzebny sprzęt- np. mini lampę USB ;)

Moja lampka przywędrowała do mnie od BeautyBigbang. W zestawie znajdziemy lampę, wtyczkę, kabel USB i instrukcję w języku angielskim. Nawet przy małej znajomości języka każdy powinien poradzić sobie z jej odczytaniem. Z resztą obsługa lampy jest mega intuicyjna i prosta.


Całość była dobrze zapakowana. Lamka stała stabilnie w kartoniku, dodatkowo była opakowana w folię bąbelkową. 


Obsługa jest bardzo prosta. Podłączamy lampkę i wystarczy wcisnąć przycisk uruchomienia. Klikając raz uruchomimy ją na 30s, dwa razy na 60s, a trzy razy na 90s. Po podanym czasie lampka wyłącza się. 


Mini lampa USB ma 9W, więc oczywiście trzeba wydłużyć czas utwardzania hybrydy. Najlepiej trzymać najpierw 4 palce pod lampą około 4-5 minut, następnie tyle samo kciuk. Po tym czasie lakier jest dobrze utwardzony i pazurki wyglądają dobrze.


Lampa występuje w 4 wersjach kolorystycznych. Nadaje się do każdego lakieru hybrydowego czy żelowego. Mini rozmiary sprawiają, że możemy ją zabrać wszędzie ze sobą- w razie gdyby pazurki wymagały korekty.
Dla osób, które rozpoczynają przygodę z lampami i hybrydami to fajna i niedroga opcja. W końcu nie wiadomo jak się pazurki zachowają po jakimś czasie ozdabiania hybrydą.

Komentarze

  1. Aż ciężko mi uwierzyć, że takie maleństwo utwardzi dobrze paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Taka malutka jest idealna na wyjazdy.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam swoją lampę z której jestem zadowolona, ale ta też wydaje się fajną propozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam całkiem podobną lampę i sprawdza się ok :D Musze wrócic do hybryd bo miałam mega przerwę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mostka nie mam ale mam różne lampy i w zasadzie żadna mnie jeszcze nie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie mogę sie przekonać do hybryd

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam, ale może kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny wpis :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla początkujących idealna. Fwjny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna jest :) przynajmniej mało miejsca zajmuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie się prezentuje ta lampa.
    Sama zastanawiam się nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie zastanawiałam się nad tą lampą. Jakiej firmy lakiery do niej stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jakieś taniutkie, ale są strasznie rzadkie i kilka Semilaców ;)

      Usuń
  13. Lubię od czasu do czasu jak mam hybrydy ale sama nie chciałabym robić sobie,nie mam do tego cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam, ale malowanie jak zwykłym, a trwałość większa :)

      Usuń
  14. Super! Mam podobną lampę i też dobrze sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się nie mogę przekonać do lakierów hubrydowych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna lampa https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta lampa jest fajna bo jest mała ale pazurków to ona dobrze nie utwardza :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: