Recenzja: Odświeżająca maseczka nawilżająca ARTISTRY HYDRA-V™- Amway


Jesień w pełni, więc cera potrzebuje porządnej dawki nawilżenia. O moją dba Amway ;)

Kilka słów od producenta: 
Intensywna regeneracja i długotrwałe nawilżenie – ARTISTRY HYDRA-V Odświeżająca maseczka nawilżająca skutecznie wygładza skórę i przywraca jej zdrowy wygląd.
Działanie
  • Specjalna gęsta i kremowa formuła daje efekt natychmiastowego i jednocześnie długotrwałego, głębokiego nawilżenia
  • Skóra odzyskuje witalność i świeży wygląd
  • Maseczka posiada delikatny zapach, który pozwala na chwilę relaksu
  • Można ją pozostawić na skórze na całą noc
  • Odpowiednia dla wszystkich typów skóry
Zalety
Jest częścią Kolekcji preparatów do pielęgnacji specjalnej ARTISTRY™. ARTISTRY HYDRA-V Odświeżająca maseczka nawilżająca zapewnia efekty wykraczające poza rezultaty tradycyjnego nawilżenia. Ten unikalny preparat zawiera liposom HYDRA-V, w którym zamknięta została woda z fiordów, dająca efekt głębokiego i trwałego nawilżenia. Wyciąg z hawajskiej odmiany jagody acai wzmacnia barierę wilgoci, a duża ilość  kwasów omega 3 i 6 w aktywny sposób pielęgnuje skórę. Minerały z różowej skały himalajskiej, połączone z innymi składnikami odżywczymi, uzupełniają poziom niezbędnych minerałów w skórze, zapewniając w ten sposób optymalne nawilżenie. W rezultacie skóra natychmiast odzyskuje świeży i zrewitalizowany wygląd!
Ciekawostki
  • ARTISTRY HYDRA-V to kolekcja produktów stworzonych w wyniku inspiracji badaniami wyróżnionymi Nagrodą Nobla.
  • Naukowcy współpracujący z marką ARTISTRY odkryli i zastosowali najczystszą wodę tworzoną przez lodowce, która w Norwegii uważana jest za wodę najlepszej jakości. Woda ta w optymalny sposób nawilża skórę
Właściwości
  • Szybko się wchłania i zapewnia efekt ultralekkiego nawilżeniaLuksusowa formuła z łatwością rozprowadza się po skórze.
  • Dzięki bogatej konsystencji maseczka idealnie nadaje się do stosowania na noc.
  • Natychmiast zwiększa poziom nawilżenia skóry, a efekt jej działania utrzymuje się aż do 12 godzin.
  • Stanowi doskonałe uzupełnienie codziennego programu pielęgnacji ARTISTRY.
  • Testowana alergologicznie i dermatologicznie, odpowiednia do pielęgnacji skóry normalnej i suchej.
Więcej informacji:


Moja opinia:
Niebieska szata graficzna od razu przyciągnęła mój wzrok. Srebrne napisy dodają akcentu i dodają elegancji. Tubka jest elastyczna, zamykana na "klik"- dla mnie najwygodniejsze rozwiązanie dla maseczek kremowych.
Kosmetyk ma przyjemny i delikatny zapach, który wprowadza w stan relaksu. Konsystencja gęsta, bardzo odżywcza, dobrze się rozprowadza i wsmarowuje w skórę. Maseczkę pozostawiamy na 5 minut, ale może być zaaplikowana na noc zamiast kremu, wtedy daje najlepsze efekty.


Odświeżająca maseczka nawilżająca ARTISTRY HYDRA-V od razu po użyciu koi skórę. Wchłania się od razu po użyciu, tak jakby skóra wpijała wszystkie minerały i dobroczynne składniki zawarte w produkcie. Ja maseczkę zawsze pozostawiam na całą noc i rano jak zawsze przystępuję do mycia buzi. Rano nie było śladu po suchych skórkach, które pojawiły się przez wiatr. Cera wygląda zdrowo i świeżo z rana. Nie ma mowy o szarości, ziemistości, jest ładna kolorytowo i leciutko zaróżowiona. 


Po użyciu woda nie ucieka z naskórka przez dłuższy czas, buzia jest odżywiona i zyskuje na elastyczności i miękkości. Zaraz po aplikacji wyczuwalne jest delikatne ujędrnienie. Maseczka relaksuje twarz, nie wiem czy to kwestia zapachu, czy działania, ale po aplikacji czuję jakby mięśnie twarzy opuszczało napięcie.


Przy dłuższym stosowaniu można zauważyć poprawę kolorytu przez cały czas. W końcu skóra inaczej funkcjonuje jak jest dobrze nawilżona ;) Skóra jest wypielęgnowana i niczego więcej nie trzeba.
Produkt został przetestowany alergologicznie i dermatologicznie.

Komentarze

  1. ja codziennie nakladam maseczki, tej nie znam niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tego produktu, ale z chęcią bym się poznała, lubei maski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka maseczka byłaby idealna dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że przyniósł efekty. Obserwuję :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzę że efekty tej maski są świetne, idealna jak na jesienną porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczkę bym chętnie dorwała w swoje łapki.
    Idealna na jesień, tak! Nawilżenie to podstawa.
    Podoba mi się.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale dobrą maseczkę zawsze warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie to ich produkty znam dzięki tobie :) mimo wszystko nie przekonują mnie do siebie ale wiesz czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zmam tej maseczki, ale faktycznie przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo czytam na twoim blogu o tych produktach, ale sama się jeszcze na żaden nie skusiłam :) Może kiedyś wreszcie się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna sprawa<3https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam, ale chętnie bym poznała, bo lubię wszelakie maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama firma mnie nie zacheca na wstepie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio wzięłam się za siebie i maseczki to u mnie codzienność, może kiedyś i tę wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki Tobie Amway nie kojarzy mi się już tylko ze środkami czystości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze ich środków czystości nie miałam;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: