Recenzja: Tess Żel do higieny intymnej przywrotnik- Idea 25


Strefy intymne należą do tych bardzo delikatnych i potrzebują specjalnego traktowania. Idea 25 potrafi o nie zadbać ze swoją marką Tess.

Kilka słów od producenta:
OSŁANIA I REGENERUJE ŚLUZÓWKĘ
UTRZYMUJE FIZJOLOGICZNE PH
ŁAGODZI OBJAWY PODRAŻNIEŃ
Produkt zawiera wyciąg z przywrotnika - ziele znane ze względu na swoje wyjątkowe właściwości osłaniające i regenerujące. Wyciąg z przywrotnika wygładza i regeneruje naskórek, chroni okolice intymne przed podrażnieniami.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie to przezroczysta buteleczka, aplikator najwygodniejszy i najbardziej higieniczny- pompka. Producent na odwrocie przekazuje nam wszystkie najważniejsze informacje. Wystarczy przekręcić aplikator, aby zablokować buteleczkę.
Zapach żelu jest bardzo subtelny. Przyjemnie pachnie, jest lekko ziołowy, idealnie przy tym odświeżając sfery intymne. Żelowa konsystencja dobrze się aplikuje i lekko pieni lekkim musikiem.


Tess Żel do higieny intymnej przywrotnik bardzo dobrze myje delikatne okolice intymne. Pozostawia przyjemne uczucie świeżości na długo. Jest delikatny, działa przyjemnie. Odświeża i koi. Nie powoduje szczypania, podrażnień czy jakichkolwiek innych niedogodności. Przy ewentualnych podrażnieniach potrafi działać łagodząco.


Urzeka swoją subtelnością i tym, że dba o okolice intymne. Idealny do codziennej higieny. Kompleksowo dba o delikatną skórę okolic intymnych. Nadaje się do skóry wrażliwej, skłonnej do podrażnień. Wydajność bardzo dobra. Żel aksamitnie się pieni, ma działanie antybakteryjne i powlekające. Wpływa także na zachowanie właściwego pH okolic intymnych.


Kosmetyk jest odpowiedni dla wegan, zawiera tylko składniki roślinne i naturalne.

Komentarze

  1. właśnie szukam jakiegoś nowego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie słyszałam o nim wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny kosmetyk. Miałam kiedyś próbeczkę.
    Ja lubię Lactatyd :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie poznam ten żel. Przekonują mnie składniki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny skład tego żelu :) Może spróbuje ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale już o nim czytałam i nawet jest na mojej liście do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go polubiłam, ogólnie produkty marki Tess :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś gdzieś słyszałem o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, chętnie go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i bardzo lubię :-) Jest ogromnie wydajny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o nim, mam na razie swojego ulubieńca i chyba nie chciałabym nic zmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam już swojego ulubieńca i nie lubię go zmieniać. Niestety lubi się to kończyć uczuleniami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o nim nigdy wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: