Miód gryczany- Pasieka Miodula- skarbnica magnezu i rutyny


Miód gryczany to jeden z najszlachetniejszych miodów. Pasieka Miodula idealnie trafia z jego smakiem w mój gust.

Miód o brunatnej barwie i mocnym zapachu, to charakterystyczne cechy produktu, po którym łatwo rozpoznamy miód gryczany. Jeżeli chodzi o smak to oczywiście słodki, z mocnymi nutami. Bardzo przyjemny, idealny do pierników.


Pomaga w leczeniu przeziębień, wzmacnia układ immunologiczny oraz naczynia krwionośne i układ sercowy. Cukry proste zawarte w miodzie gryczanym wchłaniają się prosto do krwioobiegu, omijając przy tym wątrobę. Dzięki szybkiemu wchłanianiu mogą w krótkim czasie odbudować mięsień sercowy.


Jako, że często mam niedobory magnezu miód gryczany jest dla mnie najlepszy. W związku z dużą zawartością magnezu miód gryczany koi zszargane nerwy oraz reguluje pracę serca. Uspokaja oraz wycisza. Czasami pojawia się u mnie niedokrwistość, która objawia się siniakami nawet przy delikatnym obiciu. Żelazo zawarte w gryczanym miodzie jest w pełni wchłaniane, kuracja miodem gryczanym wzmaga produkcję hemoglobiny, a także wzmacnia organizm po długotrwałych, ciężkich chorobach.  Twierdzi się również, że regularne zażywanie miodu gryczanego poprawia wzrok, słuch, a nawet pamięć i koncentrację.


Ponad to miód gryczany rozjaśnia cerę, wzmacnia włosy i paznokcie. Poprawia wchłanialność witaminy C, może być więc dobrym składnikiem kremów przeciwstarzeniowych czy maseczek. Dodatkowo łagodzi  zmiany skórne powstające przy trądziku różowatym, Miód działa na skórę energizująco, odżywczo i regeneracyjnie.

Komentarze

  1. Ja ogólnie jestem osobą , która lubi miód. Też taki miałam możliwość próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie :) Gryczanego jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam miód gryczany!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki miodek ze swojej pasieki jest najlepszy :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej wersji miodu nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki miód to samo dobro!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam gryczany miód, szkoda,że nie mogę go za dużo zjeść. Mam uczulenie ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ogólnie lubię miód, ale do charakterystycznego smaku miodu gryczanego nie umiem się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość ostry, ale za to ile bogactwa w nim :)

      Usuń
  9. Ubóstwiam miód :) i jeszcze taki z pasieki a nie z hipermarketu to coś wspaniałego . Nie wiem wiedziała, że akurat ten rodzaj aż tak wpływa na nasze zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i love honey & i would love to try this great post dear..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój teściu ma pasiekę, więc chętnie sięgam po różne miody :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: