Recenzja: Rozświetlający balsam do ciała Artistry Flora Chic- Amway


Rzadko używam rozświetlających kosmetyków do ciała. Od zawsze kojarzyły mi się z multum drobinek. Polubiłam je dopiero za sprawą produktu Amway z linii Artistry Flora Chic.

Kilka słów od producenta:
Balsam delikatnie odżywia i nawilża skórę. Stanowi idealne uzupełnienie codziennego pielęgnacji ciała. Produkt testowany dermatologicznie i alergologicznie.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Szata graficzna produktów Flora Chic jest subtelny- biały z różowymi tonacjami od razu przypomina mi odcienie kwiatów. W środku znajdziemy tubkę i ulotkę informacyjną.
Miałam już okazję używać perfumów Flora Chic. To byłą wspaniała kwiatowa kompozycja, idealna na wiosenne dni. Jakby przed nami ukazał się ogromny bukiet kwiatów przełamany cytuskami. Balsam rozświetlający Artistry Flora Chic ma odżywczą konsystencję.


Balsam bardzo szybko się wchłania i odżywia. Pozostawia przy tym delikatne i przyjemne dla oka rozświetlenie. Nie takie, które się rzuca w oczy, a skóra aż błyszczy. Drobinki są maleńkie, nie jest to kolejna paćka na którą składa się połowa balsamu, a połowa drobinek. Tu drobinki to dodatek, który lekko upiększa skórę. To świetna dla ciemniejszej karnacji, która podkreśli ją, a także na lato, kiedy skóra jest opalona.


Kosmetyk ma dobre działanie nawilżające. W ostatnim czasie nie zmagałam się z żadnymi przesuszeniami, a balsam sprawiał że skóra zachowywała swoją gładkość i miękkość. Chroni przed czynnikami o wysuszającym działaniu, a także działa kojąco na drobne podrażnienia i zaczerwienienia. 


Po zastosowaniu skóra wydaje się jakby lekka. Piękny, kwiatowy zapach daje uczucie odświeżenia i rozpieszcza zmysły na długi czas. Zapach utrzymuje się na tyle długo, że po stosowaniu balsamu na noc pościel łapie jego zapach. 


Balsam został przetestowany pod kątem dermatologicznym i alergologicznym.

Komentarze

  1. Uwielbiam kwiatowe zapachy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, nie miałam nic nigdy z amway...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, ja jednak mam jasną karnację .

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze że ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kwiatowe zapachy w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten zapach, bo lubie kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie rozświetlające balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tak delikatnie rozświetlające balsamy. Nie miałam jeszcze nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie znam produktów tej marki, ale lubię pachnące kosmetyki, subtelne, kwiatowe aromaty należą do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlające balsamy świetnie sprawdzają się latem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: