Recenzja: Fruity Jungle krem do rąk Liczi oraz smoczy owoc- Farmapol


Na wiosnę Farmapol przygotował przyjemnie pachnące odżywienie dla naszych dłoni- słodko pachnące kremy do dłoni o zapachu liczi, smoczego owocu i acai.

Kilka słów od producenta:
Owocowe kremy do rąk w trzech egzotycznych zapachach: acai, liczi, smoczy owoc.
Dzięki zawartości ekstraktów z egzotycznych owoców kremy doskonale nawilżają i pielęgnują skórę dłoni nadając jej przyjemny, owocowy zapach.
Kremy wspomagają regenerację zniszczonej i wysuszonej skóry dłoni, sprawiają, że skóra wygląda na bardziej odżywioną i nawilżoną. Szybko się wchłaniają i wykazują długotrwałe działanie. Pozostawiają na dłoniach egzotyczny, owocowy zapach.
Kremy nie zawierają parafiny, silikonów i parabenów.
Testowane dermatologicznie.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowania od razu przyciągają wzrok- kolorowe, pstrokate, w przyjemnych odcieniach. Wyglądają typowo kobieco jak dla mnie. Tubki są zamykane na "klik", są niewielkie i mieszczą się w każdej torebce.
Testowałam dwa zapaszki- liczi oraz smoczy owoc. Liczi jest przyjemny, lekko kremowy, słodkawy, ale to smoczy owoc skradł moje serce. Przypomina mi zapach mamby malinowej ;) Liczi ma odcień biały, smoczy owoc natomiast różowy. Oba odżywczą konsystencję, a zarazem lekką. Szybko się wchłaniają, nie pozostawiają tłustej warstwy i cieszą przez długi czas zapachem.


Produkty Farmapol spełniły moje wszystkie oczekiwania. Oba jednakowo nawilżają dłonie, pozostawiają je aksamitnie gładkie i miękkie. Łagodzą drobne podrażnienia i niwelują zaczerwienienia. Likwidują także lekkie szorstkości.


Dłonie wyglądają zdrowo, skóra jest jędrna. Krem doskonale pielęgnuje dłonie. Skóra staje się bardziej elastyczna. Regeneracja jest na wysokim poziomie, drobne ranki szybciej znikają. Działanie nawilżające przy regularnym stosowaniu jest długotrwałe. 
Fruity Jungle krem do rąk nie zawierają parafiny, silikonów i parabenów. Przebadane dermatologicznie.

Komentarze

  1. Wersje smoczy owoc bym chętnie wypróbowała, ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co rusz czytam ostatnio o tych kremach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już gdzieś mi mignęły . Smoczy owoc ciekawi mnie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają świetnie. Bardzo ciekawią mnie ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią sprawdziłabym zapachy tych kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the post:)
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszący ten smoczy owoc, choć samych kremów nie znam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega mi się te opakowania podobają ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie opakowanie przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: