Recenzja: Hair Formula ZAAWANSOWANY SUPLEMENT NA WZMOCNIENIE I WZROST WŁOSÓW- Cheers


Od odłuższego czasu stawiam na suplementy i produkty wzmacniające włosy. Od pewnego czasu mam okazję testować produkt CHEERS

Kilka słów od producenta:
Cheers Hair Formula zawiera wyjątkową kompozycję składników, niezbędnych dla utrzymania wspaniałej kondycji włosów. Kwas fosfatydowy wspiera wzrost włosów przez stymulację mieszków włosowych. W badaniach wykazał niemal dwukrotnie wyższą skuteczność niż popularny minoxidil (Takahashi& al, JID 2003). Każda kapsułka zawiera także zestaw mikroelementów, składający się z cynku, biotyny oraz najlepiej przyswajalnej formy selenu, zapewniających włosom wytrzymałość i elastyczność.
Kompleks minerałow zwiększających wytrzymałość i elastyczność włosów
Produkt clean label, bez sztucznych dodatków, barwników oraz konserwantów
Jedyny preparat o takim składzie, zawierający kwas fosfatydowy
Naturalne ekstrakty z roślin, będących źródłem krzemu
Najwyższej jakości wegetariańskie kapsułki HPMC (Vcaps® Plus) bez substancji żelujących
Suplementy produkowane w Polsce


Cheers Hair Formula to suplement diety dedykowany zarówno kobietom, jak i mężczyznom borykającym się z nadmiernym wypadaniem włosów. Ekstrakt z palmy sabałowej skutecznie wspomaga leczenie łysienia androgenowego, bambus i skrzyp polny stanowią doskonałe źródła krzemu. Z kolei kwas fosfatydowy skutecznie stymuluje porost włosów. Tego niezwykle skutecznego składnika na próżno szukać w innych tego typu preparatach wzmacniających włosy. Tak starannie skomponowana formuła, wyróżniająca się naturalnym składem, brakiem syntetycznych dodatków oraz kompleksowym oddziaływaniem na włosy dorównuje skutecznością popularnym środkom farmakologicznym na porost włosów. Dodatkowo Hair Formula wpływa korzystnie na kondycję skóry i paznokci.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Produkt jest czytelny, pudełeczko idealnie współgra ze słoiczkiem, który przed pierwszym użyciem zabezpieczony został wieczkiem. Producent podał nam również najważniejsze informacje, takie jak data przydatności, skład oraz ilość na jedną tabletkę, dawkowanie i przeznaczenie itp. w języku angielskim. W środku znajdziemy ulotkę w języku polskim.


Łącznie mamy 60 kapsułek. Dzienna porcja to 2 kapsułki, więc kuracja wystarczy nam 30 dni. Kapsułki są dość duże, przezroczyste, z proszkiem w środku. Na szczęście łatwo je połknąć, nie stają w gardle, nie stanowią więc żadnego zagrożenia. Nie spotkało mnie również nic nieprzyjemnego ze strony układu pokarmowego typu bóle brzucha, wzdęcia itp.



Hair Formula Zaawansowany suplement na wzmocnienie i wzrost włosów stosuję już prawie miesiąc. Po tygodniu można zauważyć już pierwsze efekty stosowania suplementu. Wtedy włosy już nabrały więcej życia i mocnego blasku. Wyglądały zdrowiej. Po około dwóch tygodniach zanotowałam, że włosy stały się mocniejsze, przestały się puszyć. Stały się również bardziej nawilżone, a co za tym idzie mniej łamliwe. Końcówki przez cały okres suplementacji nie rozdwajały się. Po tym miesiącu pojawiło się sporo bab hair, a włosy urosły o niecałe mniej więcej 2,5 cm. Teraz włosy wyglądają na gęściejsze. Stały się mocniejsze i jakby grubsze. 
Skóra także zyskała na suplementacji. Zyskała na nawilżeniu, jest elastyczna i pełna blasku, a paznokcie są mocniejsze i mniej łamliwe.

Komentarze

  1. Fantastic post!
    Kisses .
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz nie sięgam po żadne suplementy poza witaminą d3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do suplementów podchodze ostrożnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do suplementów podchodze ostrożnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Skład ma całkiem dobry! Ja nie mogę brać tego typu suplementów, bo praktycznie po każdym boli mnie żołądek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, kiepsko. Dobrze, że ja przy suplementach nie mam takich problemów :)

      Usuń
  6. Nie dla mnie takie suplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obecnie nie biorę suplementów ale myślałam o jakimś na włosy ale to dopiero na okres jesieni

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, ja jednak stawiam na naturalne wspomagacze zawarte w tym co jem na co dzień:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba byłoby dobre dla mojego M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja probuje skonczyc swoje zapasy:P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: