Recenzja: LIQ CG Serum Night Glycolic PEEL- Serum wygładzające na noc - peeling- Liq Pharm


O serach Liq Pharm pisałam już kiedyś. Od dłuższego czasu stosuję kolejne serum, tym razem z kwasem glikolowym.

Kilka słów od producenta:
Serum nocne LIQ CG stawia sobie za cel wielopoziomową odnowę skóry dzięki odpowiednio dobranym stężeniom kwasów. Podwyższona skuteczność głębokiego złuszczania kwasem glikolowym przy zachowaniu optymalnego nawilżenia kwasem hialuronowym zapewnia skórze komfort oraz redukcję zmarszczek, blizn i przebarwień, a dodatek składników odżywczych oraz drenujących potęguje nocną odnowę. Skóra ponownie zregenerowana, nawilżona i wygładzona.


7% kwas glikolowy i jego moc:
• przyspieszenie odnowy komórkowej
• pobudzenie syntezy kolagenu
• program głębokiego złuszczania
• program redukujący przebarwienia
• program redukujący blizny i niedoskonałości



Kwas glikolowy (7%) – Zmniejsza widoczność zmian barwnikowych poprzez złuszczenie martwej warstwy rogowej naskórka oraz regulację odnowy komórkowej skóry.
Witamina E– podwyższone stężenie neutralizuje wolne rodniki, chroni przed zniszczeniem lipidy naskórka, włókna kolagenowe i elastynowe oraz wzmacnia ściany naczyń krwionośnych. Spowalnia procesy starzenia się skóry i przyspiesza proces regeneracji po złuszczaniu kwasem glikolowym.
Kwas hialuronowy – 2 formy kwasu hialuronowego chronią skórę przed odwodnieniem, zapewniają jej elastyczność i długotrwałe nawilżenie.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie ładne, eleganckie, czerń sprawia wrażenie luksusu. Buteleczka z pipetką, która pozwala na wyciśnięcie odpowiedniej dozy produktu, jest też higieniczna.
Produkt jest bezzapachowy. Konsystencja wodnista, szybko się wchłania. 


Przez pierwsze dni stosowania miałam wrażenie, że skóra lekko mrowieje po aplikacji. Po kilku dniach, naskórek lekko zaczął się łuszczyć. Porobiło się sporo suchych niewielkich skórek, co nie wyglądało za przyjemnie. Mnie to wręcz denerwowało :P Ciężko było przykryć złuszczający się naskórek fluidem. Warto było jednak podenerwować się na to i powitać ładniejszą skórę. Przede wszystkim pory zostały lekko odblokowane, a skóra zyskała ładniejszy i bardziej jednolity koloryt. Drobne przebarwienie na policzku stało się mniej widoczne. Podczas stosowania LIQ CG Serum Night Glycolic PEEL wypryski, z którymi mierzyłam się podczas kobiecych dni ładnie się "obierały", goiły i szybko schodziły.


Skóra podczas stosowania ani na chwilę nie była sucha. Po złuszczeniu i regeneracji jest bardziej nawilżona i odżywiona. Jest teraz bardziej elastyczna i miękka.
Mogę powiedzieć, że serum ładnie odnowiło moją skórę. 
Produkty Liq Pharm nie są testowane na zwierzętach, nie zawierają substancji zapachowych i barwników.

Produkt otrzymałam na spotkaniu blogerek w Gdyni, dzięki uprzejmości firmy:

Komentarze

  1. Jak wykończę moje aktualne serum to może się nim zainteresuję bo brzmi ciekawie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaciekawił ten produkt i chętnie przyjrzę mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 2 ich produkty, serum na noc i na dzień. Bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Działanie fajne i z chęcią bym spróbowała. Mam ich dwa produkty i coś czuję, że ten będzie trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum prezentuje się bardzo ciekawie :) Muszę przetestować.
    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak, daj znać u mnie.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie kwas glikolowy świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli całkiem fajny produkt. Rzeczowa recenzja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jednak spasuję, gdyż obawiam się tej mrowiejącej skóry i tych złuszczający się naskórek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może przyjemne nie jest, ale później stan skóry się poprawia :)

      Usuń
  9. Słyszałam o tym serum już wiele razy na blogach, ale jeszcze go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mialam kiedys w innej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam produkty tej marki na swojej wishliście:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zastanawiałam sie nad zakupem ale wróciłam do wersji którą miałam wcześniej, może to też do meni trafi

    OdpowiedzUsuń
  13. Marka od dawna bardzo mnie kusi, szczególnie ten produkt i serum z witaminą C

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: