Recenzja: Ekspresowy utwardzacz Diamond XL- Ados


Zapalenie ucha środkowego ostatnio wykreśla mnie skutecznie z życia towarzyskiego i blogowego, dwie zmiany antybiotyków, może w końcu będzie poprawa 😊
Dawno mnie z tego względu nie było, więc na szybko dzisiaj o bardzo dobrym utwardzaczu Ados, który wzmocni każde paznokcie ;)

Kilka słów od producenta:
Mocny preparat utwardzający, przeznaczony dla rozdwajających się, kruchych paznokci. Regeneruje i przyspiesza odbudowę płytki paznokcia. Nadaje twardość i wytrzymałość chroniąc przed urazami mechanicznymi. Zapobiega łamaniu i rozdwajaniu. Przywraca paznokciom zdrowy wygląd.
Nakładać na czyste i suche paznokcie. Może być używany jako samodzielny lakier lub jako podkład pod emalię kolorową. systematycznie stosowany w znaczny sposób poprawia kondycję paznokci.


Moja opinia:
Produkt zapakowany w miłe dla oka pudełeczko, na którym znajdziemy wszystkie najważniejsze informacje jak przeznaczenie, sposób użycia, data ważności. 
Buteleczka kwadratowa, pędzelek jest średniej wielkości, zgrabny, bardzo dobrze się nim operuje. Odżywka ma konsystencję wodnistą, więc przy codziennym używaniu wystarczy nam na długi okres używania.


Odżywka nie rozmazuje i nie pozostawia smug na kolorowym lakierze. Nie bąbelkuje, więc paznokcie cały czas wyglądają estetycznie, obojętnie czy używamy utwardzacza jako samodzielnego lakieru czy jako bazy. 
Po pomalowaniu lakier w ogóle nie odpryskuje, mimo kolejnych nakładanych warstw nic się nie kruszy. Trzyma do końca- póki nie zdecydujemy się zmyć go. Wraz z mocniejszą emalią, wzmacnia się także sama płytka paznokci. Jest grubsza, mniej łamliwa i przede wszystkim nie rozdwaja się, z czym miałam problem przy paznokciach u środkowych palców dłoni. 


Ekspresowy utwardzacz Diamond XL wzmacnia paznokcie,dużo łatwiej je zapuścić, możemy mieć zatem ładne, długie pazurki. :) Paznokcie zyskują również na naturalnym blasku, wyglądają dużo zdrowiej.

Komentarze

  1. Ojjj współczuję tego zapalenia :/ taki utwardzacz to fajna sprawa u mnie sprawdził by się jak nic przy zapuszczaniu paznokci ! :) życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i bardzo lubeui, super sie sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czegoś takiego ostatnio szukałam :) Kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się z nim zapoznać,przyda mi się zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś z ciekawości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę zatem dużo zdrowia!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt. Szukam właśnie jakiejś odżywki bo obecna mi sie kończy, więc może ją gdzieś dorwę.

    OdpowiedzUsuń
  8. P.S.
    Co do bólu ucha bardzo Ci współczuję i życzę w końcu szybkiego powrotu do zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie naturalnie udaje mi się je utrzymać długie i zdrowe. Jednak ostatnio niechcący złamałam jeden całkowicie go wyginając więc wszystkie poszły do ścięcia. Będę pamiętać o tym produkcie :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda interesująco :) nie znam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w swojej kosmetyczce zwykłą odżywkę i faktycznie używam między noszeniem hybrydy :) Jeśli chodzi o markę Ados mało kosmetyków się u mnie przewinęło i na razie mnie nie kusi nic nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze wypróbować :)
    p.s. życzę szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja odkąd ściągnęłam żele, moje paznokcie to dramat ;( Może ten utwardzacz mi pomoże ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam go ale od wielu, wielu lat używam jednego, jedynego z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy ale ja na razie noszę hybrydki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. współczuję problemów zdrowotnych życzę szybkiego powrotu do zdrowia, mam nadzieje że już idzie ku lepszemu :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: