Recenzja: POTRÓJNY KWAS HIALURONOWY - ROZTWÓR 3%- ŻEL W OPAKOWANIU AIRLESS- e-naturalne


Od dłuższego czasu kwas hialuronowy towarzyszy mi jako serum, świetnie nawilża, wygładza. Zapraszam na recenzję kolejnego produktu e-naturalnie.

Kilka słów od producenta:
Dla sprawdzenia bezpieczeństwa produkt został poddany badaniom dermatologicznym i mikrobiologicznym.
Układ konserwujący: ETHYLHEXYLGLYCERIN 0,3% , PHENOXYETHANOL 0,7%
Kwas hialuronowy to glikozoaminoglikan (rodzaj polisacharydu), który występuje we wszystkich żywych organizmach. Należy do najliczniejszej grupy związków mających identyczną budowę chemiczną zarówno u bakterii jak i u człowieka. Jego nazwa pochodzi od greckiego słowa hyalos oznaczającego 'szkło'. Jest bezbarwny i jak sama nazwa wskazuje szklisto-przeźroczysty.
Kwas hialuronowy zawarty w skórze jest jednym z jej najważniejszych składników. Wiążąc wodę w naskórku, zapobiega powstawaniu zmarszczek oraz nadaje skórze elastyczności i sprężystości. Ponadto utrzymuje wodę w organizmie oraz poziom płynu tkankowego zawartego w macierzy pozakomórkowej. Chroni skórę przed wysychaniem, a także wzmacnia jej właściwości ochronne. 
W młodej skórze kwasu hialuronowego jest pod dostatkiem. To dzięki niemu młoda skóra wygląda świeżo i nie posiada zmarszczek. Wraz z wiekiem ubywa tego płynu, wiązania wody nie są już takie mocne jak kiedyś. 
Żele na bazie kwasu są stosowane do wypełnienia ubytków w tkankach i zmarszczek oraz powiększania ust i piersi.
Szczególnie polecany do skóry dojrzałej i skłonnej do zmarszczek, a także do skóry suchej i pozbawionej elastyczności. Nie wywołuje alergii ani podrażnień. Nadaje skórze jędrności oraz wspaniale ją wygładza.
Posiada właściwości łagodzące, w naturalny sposób chroni skórę, tworząc na jej powierzchni swojego rodzaju film ochronny.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Kwas hialuronowy zamknięty jest w buteleczce air less, dzięki czemu dozowanie jest higieniczne. Produkt nie ma również żadnego dostępu do powietrza u światła słonecznego. Przed pierwszym użyciem dozownik musi się napełnić poprzez kilkukrotne naciśnięcie.
Kwas jest oczywiście bezwonny i bezbarwny, ma przyjemną konsystencję żelu.
Po aplikacji delikatnie ściąga przez moment i od razu łagodzi drobne podrażnienia.


Wystarczy wklepać odrobinę w skórę, która staje się miękka, bardziej elastyczna i miła w dotyku. Ekspresowo rozprawia się z suchymi skórkami. Dodatkowo jest bardziej jędrna i delikatna.
Potrójny kwas hialuronowy wspaniale odżywia i odświeża cienką skórę pod oczami. Cała buzia staje się nawilżona i odpowiednio nawodniona. Ładnie się regeneruje, szczególnie przy ewentualnych wypryskach. Idealnie nadaje się jako dodatek do kremu, a także jako serum pod krem. Wystarczy kilka kropel, aby zwykły krem zmienić w krem nawilżający. Przy czym nie musimy się spodziewać żadnej lepkiej, nieprzyjemnej warstwy na skórze.
Nie należy stosować go bezpośrednio pod makijaż, bo niestety roluje fluid.


Kwas hialuronowy jest nie tylko dobry dla skóry. Ja dodaję go również do szamponu oraz odżywek, dla lepszego nawilżenia włosów podczas mycia i pielęgnacji. Zdarza mi się też dlatego używać kwasu hialuronowego bezpośrednio na końcówki przed olejowaniem.

Komentarze

  1. fajny pomysł na kaw hialuronowy w opakowaniu z pompką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kwas hialuronowy ale z tej marki jeszcze nie miałam fajnie się u mnie sprawdził z paese

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię działanie kwasu hialuronowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwas hialuronowy moja skóra uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to moj ulubiony produkt zawsze kwas hialuronowy musze miec zwlaszcza do skory glowy

    OdpowiedzUsuń
  6. KWas hialuronowy jest u mnie zazwyczaj dodatkiem do innych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kwas hialuronowy, kiedyś stosowałam zawsze przed nałożeniem kremu, fajnie nawilżał skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie zaciekawiłaś :) na pewno gdzieś sobie zapiszę, żeby jeszcze o nim poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy produkt, ze strony e-naturalne.pl zamawiam czasami kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może i do koszyka następnym razem wpadnie i to :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny do tworzenia swoich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajna alternatywa dla innych kremów!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujący produkt musze wypróbować. A jak mi się spodoba to juz wiem co mamie kupię :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kwas hialuronowy :*:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem jakby zadziałał u mnie połączony z np. szamponem właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o! Ciekawy pomysł z aplikowaniem kwasu hialuronowego przed olejowaniem

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosuję kosmetyki z kwasem hialuronowym, ale samego jeszcze nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przydatne informacje :) ja nigdy nie miałam takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: