Recenzja: Cremobaza 50% mocznik- Krem o właściwościach złuszczających, eliminujący zrogowacenia- Farmapol


Dobry krem do stóp jest na wagę złota, a mimo jesieni nie należy traktować stóp po macoszemu, tylko dalej o nie dbać. Dlatego Cremobaza 50% firmy Farmapol bardzo mi w tym pomaga.

Kilka słów od producenta:
Mocznik w stężeniu 50% wykazuje właściwości silnie złuszczające. Rozmiękcza zrogowacenia. Ułatwia usuwanie stwardniałego, martwego naskórka dając efekt wygładzenia skóry. Dlatego radzi sobie skutecznie ze zrogowaciałą skórą kolan, łokci oraz silnie zrogowaciałą skórą stóp, zwłaszcza popękanych pięt. Pozwala zredukować modzele, odciski i nagniotki na stopach.
Przeznaczony do zrogowaciałej skóry kolan, łokci i stóp (zwłaszcza popękanych pięt).
Nie zawiera kompozycji zapachowej. Testowany dermatologicznie.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie produktu typowo apteczne. W środku znajdziemy krótką ulotkę z najważniejszymi informacjami od producenta. Tubka w której został umieszczony również kojarzy się z maścią. Przed pierwszym użyciem musimy przebić błonkę zatyczką. Krem jest niewielkich rozmiarów, możemy go zatem mieć zawsze przy sobie.


Krem jest bezwonny, ma całkiem przyjemną konsystencję. Co jest dla mnie ważne nie jest tłusty i bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając żadnej tłustej czy lepkiej warstwy. Po kąpieli i smarowaniu mogę zatem od razu wkładać kapcie bez obawy, e wszystko wsiąknie się w materiał czy też, że będę się ślizgać.


Co prawda nie mam popękanej skóry stóp, kolan czy łokci, ale produkt nadaje się świetnie do nawilżania. Świetnie zmiękcza skórę stóp przez co usunięcie zrogowaciałego naskórka jest prostsze, a peeling lepiej działa na skórę i szybciej zetrzemy martwy naskórek. Dzięki takiemu zabiegowi skóra jest gładka i nawilżona. Krem pomaga pozbyć się wszelkich drobnych przesuszeń.
Cremobazy nie należy stosować dłużej niż 14 dni. Produkt był testowany dermatologicznie.

Komentarze

  1. Fajnie, że dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już o nim na jakimś blogu i mam w planach kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę u każdego fajnie się sprawdza :)

      Usuń
  3. Mam go od niedawna. Pierwsze wrażenia są pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krem chętnie bym wypróbowała, bo neiestety ale te problemy mnie dotyczą

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go spróbować, bo właśnie coś takiego by mi się przydało :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widzałam go nigdzie wcześniej :) teraz mam sporo podobnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalezienie dobrego kremu do stóp jest na prawdę ciężko. Fajny post, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: