Recenzja: Produkty czyszczące Higienix Shower Active, Glass Active, Arkon


Jak co sobotę wczoraj było sprzątanie, tym razem z nowymi produktami firmy Higienix.

Kilka słów od producenta:
Preparat skutecznie usuwa kamień oraz inne uporczywe zabrudzenia, dbając o czyszczone powierzchnie. Może być stosowany do czyszczenia kabin prysznicowych, armatury łazienkowej, wyposażenia kuchni, usuwania kamienia wodnego z glazury, terakoty w zakładach przemysłu spożywczego.

Więcej informacji:

  • środek do czyszczenia okien, luster, szyb oraz szkła,
  • można stosować w zakładach przemysłu spożywczego

Więcej informacji:

  • Preparat może być wykorzystywany do czyszczenia glazury, terakoty, paneli, mycia posadzek, podłóg,  ścian w pomieszczeniach produkcyjnych, do mycia w punktach zbiorowego żywienia.
  • Środek służy do usuwania przypalonych tłuszczów, stosowany jest do mycia piekarników, płyt, garnków, grili oraz sprzętu kuchennego.
  • Skuteczne zmywa tłuszcze, osady, rdzę, białka, sadzę i inne zanieczyszczenia.  

Więcej informacji:


Moja opinia:
Każdy z produktów ma formę sprayu. Buteleczki są białe, aplikator łatwo możemy zamknąć jednym ruchem. 
Shower Active ma zapach typowych płynów, mi kojarzy się z płynem do szyb. Z tym produktem możemy skutecznie umyć wszelką armaturę. Dzięki niemu pozbędziemy się kamienia, smug, zabrudzeń czy osadów wodnych lub po kosmetykach. Produkt pozostawia powierzchnię czystą, lśniącą, szczególnie elementy metalowe, takie jak krany czy baterie.


Glass Active ma słodki zapach, mi przypomina przedojrzałego banana. Każda powierzchnia po umyciu jest gładka. Zarówno lustra, jak i szyby są bez zacieków i smug. Jest błysk i blask. Mam wrażenie, że po umyciu lustra czy szybek w witrynach kurz itp. wolniej się osadzają. W łazience przy gorącej kąpieli lustro aż tak nie zachodzi parą, dodatkowo po odparowaniu nie ma smug i śladu.


Arkon pociada już lekko drażniący i typowo chemiczny zapach. Po rozpyleniu przybiera formę piany. Produkt działa jak odtłuszczacz. Usuwa przypalony tłuszcz i osady. Łatwo umyć nim piekarnik, mikrofalówkę. Sezon grillowy za nami, ale nadal jest ciepło, więc może się jeszcze przydać. Pomaga również pozbyć się rdzy, więc wszelkie metalowe powierzchnie typu bateria prysznicowa też mogą zostać spryskane. 

Komentarze

  1. Ciekawe produkty :) Chociaż o nich nie słyszałam..

    OdpowiedzUsuń
  2. oo widze, ze nie tylko ja z wpisaem o sprzataniu :) powyzszych produktow niestety nie mialam ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, ale jeśli kiedyś trafią w moje ręce, to z czystej ciekawości je przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tymi produktami
    Bardzo mnie zaciekawiły

    OdpowiedzUsuń
  5. Glass bym chętnie spróbowała skoro kurz się wolniej osadza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tych produktów, ale bardzo chętnie po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy dobry detergent jest mile widziany...,byleby działał ;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjęłabym każdy płyn który bez zacieków wyczyści moje płytki przy kuchence

    OdpowiedzUsuń
  9. kompletnie nie znam marki, ale najważniejsze że działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. poszperam na ich stronie co ciekawego mają

    OdpowiedzUsuń
  11. osobiście używam naturalnych środków czystości z Yope - polecam :) zostaję tu u Ciebie na dłużej i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: