Recenzja: Słuchawki nauszne z mikrofonem BLUETOOTH AP-B04 biało-niebieskie do HTC U Ultra


Co prawda nie jestem za tym, aby po ulicach chodzić ze słuchawkami na uszach, ale jadąc pociągiem czy robiąc coś w domu bardzo lubię mieć muzykę na uszach. Kable plączą mi się w kieszeniach czy w torebce, ale od dłuższego czasu nie mam tego problemu, bo jestem użytkownikiem słuchawek bezprzewodowych ze sklepu IziGSM.

Kilka słów od producenta:
Zestaw słuchawkowy model AP-B04 został wykonany z wysokiej jakości materiałów, gwarancja komfortu i zadowolenia podczas użytkowania.

Poduszki wokół kapsuł słuchawkowych zostały wykonane z miękkiego,miłego w dotyku materiału, który zapewnia pełną wygodę podczas korzystania.

Dzięki przyciskom funkcyjnym oraz regulacji głośności słuchawki są w pełni funkcjonalne i spełnią wymagania nawet najbardziej wymagających użytkowników.

Wbudowany mikrofon zapewnia komfort podczas prowadzenia rozmów.


Specyfikacja:
  • Technologia bluetooth
  • Wygodna konstrukcja do długiego użytkowania
  • Przycisk odbioru/zakończenia rozmowy telefonicznej
  • Przycisk pauza /stop
  • Regulacja głośności
  • Opcja przewijania utworu
  • Kabel zasilający w zestawie
Więcej informacji:


Moja opinia:
Słuchawki są bardzo ładnie i starannie wykonane. Są w moim ulubionym odcieniu- niebieskim, z elementami bieli. Po złożeniu nie zajmują wiele miejsca możemy zatem je zabrać w torebkę. Jeżeli chodzi o składanie to jeszcze nigdy się nie zawiodłam, zawsze równie sprawnie i szybko to zrobimy. Mechanizmy także nie puszczają.
Kapsuły słuchawkowe są duże. Poduszki są z bardzo delikatnego, lekko śliskiego materiału. Są miękkie i o dziwo nie bolały mnie od nich nigdy uszy, za co wielki plus, bo większość słuchawek powodował u mnie lekki ból chrząstek w uchu ;)


Podczas ładowania dioda w jednej ze słuchawek świeci się na czerwono. Podczas standardowego słuchania muzyki na niebiesko. Słuchawki cały czas informują nas o pewnych zabiegach w języku angielskim- włączeniu, wyłączeniu, parowaniu, połączeniu się z bluetooth czy słabej baterii z prośbą naładowania. Połączenie z Bluetooth również jest bezproblemowe, słuchawki obsługują każde urządzenie, które się z nimi połączy od telefonu, przez laptop po telewizor.


Słuchawki nauszne z mikrofonem BLUETOOTH AP-B04 biało-niebieskie zostały wyposażone w trzy przyciski funkcyjne- pierwszy odpowiada za włączenie/wyłączenie słuchawek/pauza/wznowienie odtwarzania i umiejscowiony jest na dole jednej słuchawki. Dwa kolejne umiejscowione są na gorze, bo obu stronach- przełączymy nimi utwór w przód lub tył czy też dobierzemy odpowiednio dla siebie głośność. Przyznać też muszę, że słuchawki są dobrze dopasowane. Słuchając dość głośno muzyki, nie przeszkadzamy nikomu wkoło, bo nic się nie nosi. Dzięki temu też nam nuty nie uciekają szczelinami.
Prócz przycisków na tej słuchawce mamy także dwa wejścia kablowe- do podłączenia i naładowania kabel usb oraz kabel audio do przełączenia ich w tryb stacjonarny. Słuchawki ładują się u mnie póki co około 2-3 godzin, a mogę słuchać muzyki ponad 24 godziny albo i dłużej- w zasadzie to nigdy dokładnie nie odmierzałam czasu.


Odległość, gdzie słuchawki nie tracą łączności to około 10-12 metrów. Słuchawki nauszne AP-B04 posiadają także wbudowany mikrofon. Przy słuchaniu muzyki z telefonu urządzenie poinformuje nas o nadejściu połączenia i zacznie odliczać czas do automatycznego odebrania. Możemy to oczywiście zrobić szybciej naciskając przycisk włączenia. Dla mnie to kolejne udogodnienie, bo gotując nie muszę trzymać słuchawki przy uchu.


Teraz jeszcze najważniejsze- dźwięk. Jest świetny, przestrzenny. Słychać basy, które lubię mieć podkręcone. Każda piosenka brzmi tak jak powinna. Z przestrzenności dźwięku najbardziej będą zadowoleni zapaleni gracze. To świetne słuchawki, które wyłapią najmniejsze szmery w grze. Chociaż sama nie gram, bo nie mam kiedy to pod tym kątem je miałam okazję wypróbować. I powiem jedno- jest moc ;)

Komentarze

  1. Nie korzystam ze słuchawek. Jakoś nigdy nie były mi potrzebne do szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna alternatywa dla tych przewodowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne słuchawki chociaż ja wolę douszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne słuchawki, chociaż ja jestem minimalistką i lubię te o mniejszych gabarytach...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam słuchawek ale w podróży człowiek jak jest to fajnie czegoś posłuchać

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne, przydałby mi się takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. są urocze :) Ja jednak stawiam zdecydowanie na te douszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię słuchać muzyki dojeżdżając do szkoły/ do pracy :) Słuchawki jak najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor. Słuchawki bez kabla są świetnym wynalazkiem. Ostatnio zaczęłam częściej jeździć na rowerze i biegać i bardzo doceniam to że żaden kabel mi się nie plącze

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: