Recenzja: Poszewki na poduszki z motywami świątecznymi- Ship Gratis


W tym roku jakoś szybciej zaczynam przygotowywać się do nadchodzących świąt. Szczególnie jeżeli chodzi o prezenty i pierdołki dekoracyjne. Ostatnio pojawiła się u mnie poszewka świąteczna od Ship Gratis, która będzie stanowić jeden z elementów dekoarcyjnych.

Kilka słów od producenta:
Piękne poszewki na poduszki stworzą ten prawdziwy nastrój świąteczny. Są bardzo przyjemne w dotyku i bardzo praktyczne. Jeśli się zabrudzą, wystarczy je wyprać. Będą wspaniałym dodatkiem do Twojego domu czy mieszkania. Do wyboru kilka wariantów.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Paczkuszka przyszła niewielka, ale dobrze zabezpieczona. Opakowaniem poszewki był niewielki woreczek strunowy.
Do wyboru mamy 13 motywów. Poszewki na poduszki z motywami świątecznymi są czerwone z odpowiednim wzorem. Ja wybrałam motyw zaśnieżonych choinek na tle niewielkiego miasteczka. Cała grafika poduszki opiera się na kolorach czerwieni i bieli w różnej tonacji. Z tyłu natomiast poduszka ma odcień beżowy, czyli odcień neutralny. 
Na dole został zamontowany zamek błyskawiczny, włożenie poduszki nie stanowi problemu. Nic się nie zacina, zamek jest wszyty tak, że nie "zjada" materiału. Szwy nie puszczają, całość jest zszyta wzorowo.
Materiał jest inny niż się spodziewałam, myślałam, że będzie to miękka i milutka bawełniana poducha na okres świąteczny. Co prawda nie jest on szorstki, ale jest specyficzny, mi przypomina żakard.


Bardzo lubię takie dodatki, które są praktyczne i wprowadzają świąteczny klimat. Bałwanki, małe choinki, świeczniki, stroiki, bombki są już oklepane, a poduszką ozdobimy łóżko czy też fotel, nadamy koloru i barw świątecznych.
Poszewkę zdarzyło mi się prać, ale nie dlatego że była już ubrana, ale po to aby sprawdzić jak zachowuje się materiał. Pozostał taki, jak był przed praniem, kolory nie puściły, a poszewka nie farbuje. 

Komentarze

  1. Iście świąteczny nastrój :) Podoba mi się również poduszka-kot :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już w ogóle świąteczny nastrój zapanował :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna ta podusia - święta tuż tuż!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku też wyjątkowo wcześnie zaczęłam z ozdobami świątecznymi :D poszewek nie zmieniam ale figurki i różne duperelki już kupuje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką takich gadżetów, ale powstrzymuje się przed kupowaniem ich bo kupiłabym wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudo. Też chcę taką poszewkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki świąteczny już klimat :) Chyba szybciej w tym roku wyciągnę ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ;) . W tym roku jakoś szybciej leci czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie ostatnio kupiłam poszewkę z motywem świątecznym, uwielbiam też takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam bzika na punkcie takich dodatków ! poszewek ozdobnym doniczek....ajjjj....tylko portfel i mąż patrza na mnie już wrogo hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zdałam sobie sprawę, że brakuje mi takich świątecznych poszewek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świątecznie się już zrobiło

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: