Recenzja: Puder rozświetlający STROBE & GLOW HIGHLIGHTER Champagne- Revers Cosmetics


Jak dotąd używałam głównie rozświetlacza płynnego. Zawsze lepiej mi się go aplikowało niż ten w kamieniu. Od jakiegoś czasu jednak mam możliwość zabawy z tym drugim za sprawą firmy Revers Cosmetics i muszę przyznać, że jestem zadowolona :)

Kilka słów od producenta:
Strobe & Glow, to sposób na rozświetloną cerę każdego dnia, przez co sprawia, że wygląda ona na świeżą, wypoczętą i zrelaksowaną idealnie wpisując się obowiązujące trendy makijażowe. Absolutny must-have w kosmetyczce każdej wymagającej kobiety, która pragnie zabłysnąć! Puder nie pozostawia smug, ani przebarwień, idealnie łączy się z cerą. Nie zmienia koloru podkładu.

Zalety:
  • Idealnie konturuje rysy twarzy poprzez rozświetlanie wybranych jej partii
  • Optycznie odmładza twarz
  • Nadaje cerze zdrowy, promienny i wypoczęty wygląd
  • Podkreśla naturalne piękno
Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie typowe- okrągłe, rozmiaru pudru. Na odwrocie znajdziemy krótką instrukcję używania rozświetlacza. 
Puder rozświetlający występuje w czterech wersjach kolorystycznych. Ja wybrałam odcień champagne. Zdjęcia na stronie lekko przekłamują odcień faktyczny i myślałam, że będzie bardziej wpadał w róż aniżeli w beż. Produkt ma ładne tłoczenie, przypomina mi kulę stroboskopową. 


Kosmetyk lekko pyli podczas nakładania na pędzelek, ale nie kruszy się. 
Rozświetlacz od razu po nałożeniu lekko rozjaśnia i rozświetla skórę, tworzy piękną, gładką taflę, delikatnie lustrzaną. W łatwy sposób możemy rozświetlić i podkreślić atuty urody. Skóra lekko muśnięta rozświetlaczem wygląda na zdrowszą i wizualnie ładniejszą odwracając uwagę od drobnych mankamentów. Produkt ładnie odbija światło, ale nie powoduje nadmiernego świecenia.  Przy skórze mieszanej nie wysusza i nie wpływa na mocniejsze świecenie w ciągu dnia. 


Z tym produktem ładnie wykonturujemy rysy twarzy, bez smug i przebarwień. Produkt ładnie dopasowuje się do odcienia podkładu, nie zmienia jego barwy. 
Podczas używania nie zaznałam żadnej nieprzyjemnej niespodzianki w postaci wyprysków, zaskórników czy alergii.

Komentarze

  1. Ciekawa jestem, jak wygląda na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przyjemny jest, chociaż myślałam że ma trochę inne tony :)

      Usuń
  3. Widziałam już jego recenzję na czyimś blogu, dawał fajny efekt na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa recenzja ;) sliczny blog zapraszam do siebie na pierwszy post po dlugiej przerwie ;)https://martinefashionandbeauty.blogspot.com/?m=1 buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor. Ja ostatnio bardzo rzadko używam produktów rozświetlających ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem sympatyczny produkt - ja jakoś do rozświetlaczy w płynie nie umiem się przekonać, wolę takie sypkie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super recenzja. Pierwszy raz słyszę o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie najlepszy rozświetlacz to sensique mocny a cena jest zabójczo niska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi odwrotnie, zawsze lepiej aplikowało się rozświetlacz w kamieniu :D Ale płynne też lubię :D Ciekawa jestem jego efektu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: