Recenzja: Etui uniwersalne saszetka uniwersalna do/na telefon - darkblue nappa - B01AG5IHNA- STILGUT


Telefon potrzebuje dobrego zabezpieczenia, dlatego warto zainwestować w etui, które nie tylko będzie ładnie wyglądało, ale i będzie funkcjonalne. Dzisiaj przedstawiam produkt STILGUT.

Kilka słów od producenta:
Koniec z nieporządkiem! Z uniwersalnym etui na telefon StilGut, zamykanym na zamek błyskawiczny Twoje karty, gotówka, karta SIM, igła do otwierania slotu Kart SIM znajdą swoje miejsce tuż obok Twojego cennego smartfona. Naturalna skóra etui doskonale ochroni Twoje urządzenie, a praktyczny suwak nie pozwoli, by coś się z niego wydostało. W ten sposób, Twój telefon jest chroniony przed zadrapaniem i zabrudzeniem. Dodatkowo masz wszystkie niezbędne drobiazgi pod ręką.

Wewnątrz etui:
  • 1 kieszeń na telefon komórkowy o maksymalnych wymiarach 14,3 x 7 x 0,7 cm
  • 2 duże kieszenie na karty kredytowe, prawo jazdy, etc.
  • 1 mała kieszonka na kartę SIM
  • 1 mała kieszonka na igłę do otwierania slotu kart SIM
  • 1 duża kieszeń na gotówkę
Więcej informacji:


Moja opinia:
Etui uniwersalne na telefon znalazło się w fajnym i solidnym dopasowanym pudełku. Mamy na nim próbkę skóry. Dodatkowo kartonik znalazł się w foliowym opakowaniu. Całość porządnie zatem zapakowana i bardzo dobrze zabezpieczona przed nieprzyjemnymi niespodziankami w trakcie transportu. 
Etui jest na telefon o przekątnej 4,7 cala. Każdy może wybrać swój ulubiony odcień, gdyż firma posiada w swojej palecie siedem odcieni. Nie są to krzykliwe kolory, a klasyczne i eleganckie, pasujące na każdą okazję i do wszystkiego.


Etui ma postać saszetki. Jest gustowne, starannie wykonane ze 100% naturalnej skóry. Zamek jest mocny, nie zacina się, działa bardzo sprawnie- jest wysokiej jakości. Suwak zdobi kawałek skóry, który nie strzępi się. Etui posiada ładne przeszycia, skrupulatnie wykonane. Zero odstających nitek, a każde cięcie, które było potrzebne do wykonania etui jest precyzyjne. Produkt jest wykonany ręcznie. Etui jest smukłe, nie zajmuje dużo miejsca w torebce. Na końcu zamka mamy dodatkowe łączenie, możemy zatem przywiesić sobie etui np. na smyczy dla bezpieczeństwa. Saszetka uniwersalna do telefonu jest lekka, a zarazem idealnie chroni telefon.


Etui jest dodatkowo bardzo praktyczne. W środku znajdziemy kieszonki, w których możemy schować karty płatnicze. Z drugiej strony możemy schować gotówkę. W środku jest także małe miejsce na szpileczkę do wyciągania karty sim- praktyczne rozwiązanie, bo teraz już jej nie będę szukała :) To jeszcze nie koniec, bo znajdziemy tam również drobną kieszonkę na kartę sim czy też microsd. Teraz często kiedy spieszę się do sklepu wkładam tylko pieniądze w etui i idę. Wszystko mam pod ręką, w jednym miejscu.


Z etui jestem bardzo zadowolona, nie tylko to ochrona dla telefonu, ale także wysoka jakość wykonania oraz funkcjonalność. Z saszetkowym etui można zachować porządek. Jego klasyczny design spodoba się każdej osobie. 100% skóra jest gwarancją na to, że produkt posłuży nam bardzo długo, a przecież lepiej kupić jedno porządne na długi czas, niż co chwilę kolejne nowe, które psują się po chwili.
Eleganckie etui to może być bardzo dobry prezent, szczególnie w tak modelowym wykonaniu. 

Komentarze

  1. Jakie ładne i gustowne etui.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łądne etui, wygodne i poręczne.
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ;D Mam podobne i całkiem dobrze sie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle ze calkiem ciekawe I kolorek fajny Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i eleganckie etui :) Właśnie szukam nowego, bo moje jest w opłakanym stanie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne i bardzo lubię :)
    Z chęcią bym się skusiła, gdybym nie miała - to wygoda i komfort.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie, ja póki co używałam zawsze plastikowych case'ów, ale kusisz mnie tym pomysłem z portfelem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wolę etui, jak telefon spadnie w case to i tak może być po ptakach :P

      Usuń
  8. Akurat nie lubię takich zamykanych etui bo zawsze dużo czasu mi zajmuje by go wyciągnąć, rozpiąć i odebrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na mój telefon nie znajdę takiego normalnego :P

      Usuń
  9. Ładnie wykonane i w lubianym przeze mnie kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, jednak ja preferuję te dopasowane i na magnes, żeby szybko otworzyć jak dzwoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę znaleźć w tym niestandardowym rozmiarze :/

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: