Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

środa, 8 marca 2017

Recenzja: Kawa rozpuszczalna Afternoon Coffe- Kawa rozpuszczalna o smaku tiramisu- Tea Rebels


Popołudniowa kawa już dawno za mną... co dzisiaj u mnie gościło? Kawka rozpuszczalna Tea Rebels :)

Kilka słów od producenta:
(godz. 17:04) Co w tym jest, że w każde przepiękne, słoneczne popołudnie, gdy ptaki śpiewają, a wiatr baśniowo szeleści przez liście, jedyne, na co mam ochotę, to się upić? Na szczęście zwykle się nie upijam. Wierzę przy tym głęboko, że jeśli potrafisz spędzić idealnie bezużyteczne popołudnie w idealnie bezużyteczny sposób, znaczy to, że nauczyłaś się już jak żyć.

Dzień pracy skończony, pora na odpoczynek, spotkanie ze znajomymi przy dobrym deserze. Rozmawiacie długo, bo każde z was chce podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, opowiedzieć o swoim dniu. Chyba właśnie dlatego standardowym napojem przy takich spotkaniach jest taki, który pije się długo – kawa. Jeśli lubicie raczyć się ciastkiem przy takich spotkaniach to dlaczego by nie spróbować kawy o smaku ciastka?

Najlepiej smakuje…

…po pracy. A jeszcze lepiej w towarzystwie.

Co jest w środku?

Kawa rozpuszczalna o aromacie tiramisu.
Więcej informacji:

Moja opinia:
Jak widać kawa znajduje się w wygodnej zamykanej puszeczce, która jest barwna i miła dla oka. Możemy ją później wykorzystać do przypraw itp. Na prawdę chwali się to, że firma stawia na wygodę konsumentów :)
Kawa nie jest bezpośrednio wysypana do puszki. To też dobry patent. Kawa znajduje się dodatkowo w opakowaniu, sami decydujemy czy ją przesypać czy po prostu zostawić w paczuszce po otwarciu.


Kawa mega drobna, ma konsystencję piasku/pyłku. Po otwarciu możemy wyczuć zarówno zapach kawy rozpuszczalnej, jak i wspaniały aromat włoskiego deseru tiramisu. We Włoszech tiramisu najczęściej je się na drugie śniadanie, u nas to pyszny deser, który jemy do popołudniowej kawy. Dla leniuchów jest jednak kawa rozpuszczalna Afternoon Coffe- kawa o smaku tiramisu ;))


Kawa rozpuszczalna to dobry i zdrowszy substytut zwykłej kawy, dodatkowo jest "instant". Zalewamy i już możemy cieszyć się smakiem kawy i czekać na drobną dawkę energii :) 


Kawa po zalaniu pięknie pachnie i tak samo smakuje. Mimo, że tiramisu jest ciężkie to kawa to lekkie wydanie tego deseru. Kawa ma zbliżony smak do deseru, wyczuwalne jest amaretto (ale bez tej goryczki alkoholowej) ;) Lekka słodycz przeplata się z delikatną gorzkawością. 


Kawa o smaku deseru. O tak! To dobry wybór :) Kawa rozpuszczalna o smaku tiramisu do delektowania się o każdej porze, nie tylko po południu :)

32 komentarze:

  1. Nie widziałam nigdy tej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiramisu uwielbiam, chętnie spróbuję tą kawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham kawy, a smakowe to już w ogóle. O smaku tiramisu nie pisał, ale na pewno by mi smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawy nie lubię, co najwyżej na jakiś deserek z kawą w roli głównej się piszę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypiłabym taką kawusie teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie przepadałam za smakowymi kawami więc raczej sie nie suszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do pewnego momentu też nie lubiłam ;)

      Usuń
  7. Nie lubię kawy, ale mój Ukochany bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie najbardziej spodobała się puszka :D Śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kojarzę tej kawy..ale sądzę, warto byłoby zakupić ją dla samej puszki! :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [Blog]

    OdpowiedzUsuń
  10. puszka super, ale jak wiesz ja herbaciara jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super puszki są też w przypadku herbat :D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)