Recenzja: Jak rozpoznać, czy twój chłopak jest antychrystem, a jeśli jest, to czy powinnaś z nim zerwać?- Wydawnictwo Kaktus


Czasami lubię przeczytać coś z humorem, dlatego nową książkę Wydawnictwa Kaktus szybko łyknęłam ;)

Kilka słów od wydawnictwa:
„Jak stwierdzić, czy twój chłopak jest antychrystem…” to poradnik dla kobiet, w którym opisane są różne typy mężczyzn. Krótki opis charakterystycznych cech pozwala na zidentyfikowanie, do której grupy zalicza się chłopak. Wśród nich można znaleźć takie postacie jak kosmita, poligamista czy zazdrośnik. Opisom charakterów towarzyszą porady, czy można stworzyć z danym człowiekiem trwały związek, czy też lepiej zerwać – a jeśli tak, to dlaczego. Autorka opisuje typy w sposób prześmiewczy, lekkim językiem, nawiązując do postaci z popkultury i polityki.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Książka w miękkiej okładce, niewielkich rozmiarów. Zmieści się do każdej torebki. 
Publikacja wydawnictwa Kaktus to pełna humoru i sarkazmu książka, w formie poradnika. Napisana lekkim językiem, w sposób prześmiewczy, opisuje typy mężczyzn w realnym świecie. Nie oszukujmy się- mimo iż to nawiązania do osób z politycznych elit czy popkultury to tkwi w nich ziarnko prawdy. Takie czasy ;) 


Główne cechy zostały opisane w sposób zabawny. Nie jeden raz się zaśmiałam podczas czytania. Po cechach w łatwy sposób możemy dowiedzieć się do jakiej grupy należy nasz luby ;) 


Miłośnik broni, antychryst, kosmita to tylko przykładowe typy, które znajdziemy w publikacji. Niekiedy opisowi towarzyszą karykatury, które pozwalają lepiej zobrazować sobie typy facetów.


Z tyłu znajdziemy indeks według cech, który pozwala na szybkie znalezienie typu po "symptomach".

Komentarze

  1. Haha no ciekawa jestem jaki typ przypadł by narzeczonemu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o niej :D Nie miałam jeszcze okazji czytać, ale chętnie kiedyś po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już o tej książce :) Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją xd kupiłam ją od razu po tym jak spotkałam ją na jakimś blogu, następnego dnia poszłam ją kupić w Empiku :D jak dla mnie książka zabawna i bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdecydowanie nie dla mnie, nie mam potrzeby aby zadawać sobie takie pytania na temat mojego męża :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh żeby tego lubego jeszcze znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś już ją widziałam, z ciekawości mogłabym przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Intrygująca publikacja. Chętnie poznam ją bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!
    Dałabym się na nią namówić od razu. Oczywiście w ramach "pośmiania się" nieco ;)
    Pomimo, że praktycznie nie czytam tego typu książek, bardzo lubię dozę poczucia humoru jeśli chodzi o pewne treści.
    Mam nadzieję, że to nie byłaby strata czasu.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, wystarczy poczytać troszkę, aby humor zaraz był lepszy :)

      Usuń
  10. Myślę, że z przyjemnością przeczytałabym tą książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka musi być ciekawa haha :) Ciekawe co bym w niej wyczytała o moim meżu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. też lubię czasem poczytać takie książki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szczególnie jak można się pośmiać :)

      Usuń
  13. Brzmi arcyciekawie ;) No i ten indeks po cechach, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: