Recenzja: NC Lacquer nr 115- Lakier do paznokci Nails Company


Dzisiaj dużo sprzątania, pakowania, dlatego dzisiaj na szybciutko przybywam z recenzją produktu Nails Company.

Kilka słów od producenta:
NC Lacquer to nowoczesna formuła lakierów, które należą do grupy kosmetyków najczęściej wykorzystywanych ze względu na swoja praktyczność, wytrzymałość i połysk. Innowacyjna technologia wzbogacona o ekstrakt bambusowy nadaje wysoką trwałość o jedwabistym, półmatowym efekcie końcowym. Lakiery są przyjazne dla środowiska, nie zawierają szkodliwych materiałów takich jak toluenu, formaldehydu, ftalany dwubutylu i kamfory dzięki czemu nie mają destrukcyjnego wpływu na płytkę naturalnego paznokcia. W połączeniu z podkładem NC Base Coat oraz utrwalaczem NC UV Top Coat powstają piękne paznokcie.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Produkt zamknięty w kwadratowej buteleczce o pojemności 11 ml. Ten kształt to fajna odmiana od innych lakierów. "Rączka" zakończona pędzelkiem wygodna, w łatwy sposób można nią operować.


Do wyboru mamy 26 odcieni NC Lacquer. Ja wybrałam odcień 115, który mi przypomina brudny beż. Formuła lakieru jest dosyć gęsta, ale łatwo się go rozprowadza na pazurkach, lakier także szybko nie gęstnieje. 


Pędzelek jest wygodny w użyciu, nie smuży. Dobrze się nim maluje i manewruje koło skórek. Jest mały, ja osobiście wolę większe pędzelki.


Idealne krycie uzyskamy po nałożeniu dwóch warstw. Możemy je nakładać bezpośrednio po sobie, bo wysychają ekspresowo. Od razu możemy także przejść do wykonywania codziennych obowiązków bez obaw, że coś się odbije na lakierze.


Lakier ma ładny połysk- jedwabisty. Na lakierze nie tworzą się bąbelki, nie ma smug. Płytka jest równomiernie pomalowana i gładka. Trwałość? Po 2-3 dniach ścierają się końcówki, ale coś za coś. NC Lacquer nie zawiera formaldehydu, ftalanów, toulenu, kamfory, dwubutylu. Nie wpływa więc w żaden sposób negatywnie na paznokcie.

Komentarze

  1. Podoba mi się kolorek i połysk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolor ale niestety nie mój. A lakierów NC niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorek! Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek :) Taki delikatny :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ich olejek i bodajże balsam/krem do rąk, dobra firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, uniwersalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    Tak, jak lubię.
    Piękny kolorek. Nudziak na medal.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: