Recenzja: Woda różana- Fitomed


Dobra do maseczek, jako tonik i produkt odświeżający. Woda różana Fitomed ma wiele zastosowań :)

Kilka słów od producenta:
Prawdziwa woda różana powstaje w procesie uzyskiwania olejku różanego podczas destylacji płatków kwiatów. Zawiera niewielkie ilości olejku eterycznego oraz wywar z roślin. Podczas destylacji płatki róży oddają do środowiska wodnego również związki cukrowe, garbniki, flawonoidy, witaminy (w tym witaminę C) i sole mineralne. Czysta woda różana może być doskonałym tonikiem do cery dojrzalej i suchej. Alergikom zaleca się ją rozcieńczać. Wodę różaną można dodawać do maseczek i kremów (jako fazę wodną). Działa odżywczo, nawilżająco i wygładzająco. Nie należy mylić wody aromatycznej z wodami toaletowymi, które zawierają syntetyczne substancje zapachowe i służą do perfumowania, nie zaś do pielęgnacji. Wody roślinne mają bogaty, zbilansowany skład, są delikatniejsze od olejków i nie powodują uczuleń.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Buteleczka z ciemnego plastiku chroni produkt przed dostępem nadmiaru światła. Porządne zamknięcie na "klik" zatrzaskuje się i nie otwiera. Brak atomizera to nie problem, możemy produkt rozcieńczyć z wodą czy innym kosmetykiem lub nałożyć bezpośrednio na płatek lub przelać do buteleczki z atomizerem. 
Woda jest bezbarwna, przejrzysta. Zapach powalający- same róże, które uwielbiam :)


Woda bardzo dobrze oczyszcza skórę. Rano używałam jej zamiast tonika, bo ładnie matowiła cerę, przy czym nie wysuszała skóry- wręcz przeciwnie przyjemnie ja nawilżała i odświeżała.  Zauważyłam także zmniejszenie zaskórników na nosie- stały się prawie niewidoczne. Przy podrażnieniach i zaczerwienieniu skóry przyjemnie koiła i łagodziła. Jest także dobrym "utrwalaczem" makijażu :) Psiknięcie szyi i dekoltu daje niesamowite uczucie świeżości i odprężenia.


Używałam jej także do glinek zamiast wody, aby podkręcić działanie maseczki. Po takiej dawce dobroci skóra jest ładniejsza, bardziej oczyszczona i wygładzona. 
Wodę różaną można dodawać jako fazę ciekłą przy robieniu kremów. 

Komentarze

  1. Nie wpadłabym na to, że wode różaną można dodać do glinek ;) Ciekawy pomysł, skorzystam z niego ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam, ale zawsze musi być ten pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię działanie wody różanej, ale miałam z innych firm.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o wodę różaną to też bardzo lubię. Z tej firmy nie miałam, swojej używałam z Make Me Bio, ale była świetna. NAjczęściej stosowałam jej jako toniku.
    Przesyłam buziaki ;* http://kobiecomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy czegoś takiego nie używałam, ale fajnie się prezentuje :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wodę różaną to ja kocham w każdej postaci

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię wodę różaną, choć za zapachem nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę o wypróbowaniu wody różanej na swojej cerze, jak tylko wszelkie toniki skończę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham różę więc tak bardzo w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wodę różaną :) tej akurat firmy nie miałam... I stosuje ją podobnie do Ciebie-też rano zamiast tonika....Ale o dodaniu do glinki nie pomyślałam ....dziś to spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam raz ich płyn różany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak fajnie wygląda! Woda różana na medal.
    Zapach na pewno doskonały w każdym calu.
    Podziwiam, bo na pewno pachnie i działa rewelacyjnie.
    Trzeba wypróbować.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie lubię zapachu róż, ale woda różana kusi ze względu na właściwości. W końcu pewnie zaryzykuję i kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wody i olejki różane!
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię używać wody różanej, jednak nie miałam okazji testować akurat tej przedstawionej w Twoim wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To dobrze, że "klika", dzięki czemu nie wyleje się w torebce :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe informacje :) Nie wiedziałam, że woda różana ma takie zastosowania ;)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdarzyło mi się ostatnio testować taką wodę! Jest na prawdę fajna i super oczyszcza skórę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: