Recenzja: XS™ Napój uzupełniający poziom elektrolitów o smaku pomarańczowym- Amway


Orzeźwienie przydaje się nie tylko podczas treningów, ale i podczas zabieganych dni. Amway potrafi to zapewnić :)

Kilka słów od producenta:
XS™ Napój uzupełniający poziom elektrolitów zapewnia natychmiastowe orzeźwienie podczas ćwiczeń fizycznych, pozwalając zachować wydolność organizmu i opóźnić pojawienie się uczucia wyczerpania.
Jakie korzyści związane są z przyjmowaniem napoju?
  • XS™ Napój uzupełniający poziom elektrolitów zawiera zrównoważoną dawkę węglowodanów oraz 5 elektrolitów, które wspomagają proces wchłaniania wody przez organizm w trakcie ćwiczeń fizycznych. Napój uzupełnia poziom elektrolitów, dzięki czemu możesz dłużej ćwiczyć.
  • Gasi pragnienie, przywraca odpowiedni poziom węglowodanów i dostarcza energię.
  • Zawiera wysokiej jakości guaranę, korzeń macy oraz kwercetynę.
  • Wolno i szybko uwalniające się węglowodany dają możliwość wydłużenia treningu i opóźniają pojawienie się uczucia zmęczenia.
Pomaga kontrolować reakcję organizmu na stres, zwiększając siłę psychiczną i fizyczną w trakcie dłuższych treningów.

Dlaczego warto spożywać napój?
Szukasz zaawansowanego sposobu na zapewnienie sobie orzeźwienia, który jednocześnie pomoże Ci zoptymalizować treningi? Silnie działający, zaawansowany napój dla sportowców zapewnia nie tylko orzeźwienie, ale również dostarcza organizmowi niezbędnych składników, które zapewniają odpowiedni poziom energii. Węglowodany wzmacniają wytrzymałość fizyczną, a elektrolity wspomagają proces wchłaniania wody i zapobiegają odwodnieniu organizmu.
Fakty
  • Stanowi część większej linii produktów XS Sport. Zapewnia orzeźwienie w trakcie ćwiczeń fizycznych.
  • Zawiera unikalną mieszankę trzech składników: guarany, korzenia macy oraz kwercetyny.
Kluczowe właściwości
  • Szybko działający, orzeźwiający napój należy spożywać w trakcie lub po zakończeniu treningu, aby uzupełnić płyny i dodać sobie energii.
  • Zawiera silnie działające składniki kluczowe elektrolity.
  • Najlepiej stosować go razem z innymi produktami z linii XS Sport.
Więcej informacji:


Moja opinia:
Pudełeczko zawiera 15 saszetek. Jedną saszetkę rozpuszczamy w 400 ml wody, aby otrzymać napój izotoniczny, a w 500 ml aby napój miał właściwości hipotoniczne. Buteleczkę z wodą możemy kupić wszędzie, a saszetkę rozpuścić w każdym momencie- wsypując zawartość saszetki i wstrząsając butelką. Nie ma problemu z przygotowaniem napoju, proszek szybko się rozpuszcza i łączy z wodą.


W smaku napój jest cytrusowy. Dobrze gasi pragnienie, orzeźwia ciało i umysł. Co prawda nie ćwiczę, ale lubię takie napoje, kiedy jestem znużona i zmęczona, kiedy całe dnie biegam tu i tam. XS™ Napój uzupełniający poziom elektrolitów o smaku pomarańczowym przywraca mi siłę psychiczną i fizyczną. Pobudza porównywalnie do kawy, ale jednak na dłużej. 


Czując po sobie napój XS to dobra propozycja dla osób trenujących. Napój wydłuży trening i zredukuje uczucie zmęczenia. Węglowodany wzmacniają wytrzymałość fizyczną, a elektrolity wspomagają proces wchłaniania wody i zapobiegają odwodnieniu organizmu. Produkt zawiera 5 kluczowych elektrolitów i węglowodany, które wspomagają trening. 

Komentarze

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym napoju (w proszku) - ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie trenuję, a więc to nie dla mnie ;) może keidyś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami lubię takie napoje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna opcja dla osób trenujących.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te napoje są bardzo ważne dla dzieci w okresach chorobowych

    OdpowiedzUsuń
  6. heheh ciekawy produkt aczkolwiek jak na razie nie mam parcia

    OdpowiedzUsuń
  7. To coś dla mnie bo ostatnio jestem bardzo zmęczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę wypoczęłam przez weekend, ale znowu zaczął się tydzień :P

      Usuń
  8. Elektrolity - kiedyś piłam.
    Właściwie - fajna sprawa.
    Super! Muszę koniecznie wypróbować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie korzystam z takich specyfików.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy takiego napoju nie piłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również nie ćwicze(już) ale praca i obowiązki sprawiają że taki napój idealnie przydałby się przynajmniej 4 razy w tygodniu hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. orzeźwienie przydatne jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna sprawa dla osób właśnie ćwiczących, którzy potrzebują uzupełnienia witamin, mikro i makroelementów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: