Oczyszczamy wodę z dzbankiem filtrującym Aquaphor Premium


Ile razy powtarzają w telewizji, że woda kranowa jest zdatna do picia? Za każdym razem próbowałam po tym się jej napić, ale kończyło się bólem brzucha lub odbijaniem chlorem- niestety mojemu żołądkowi ona nie służy. Od kiedy mam dzbanek filtrujący Aquaphor nie boję się już pić wody kranowej :)

Kilka słów od producenta: Premium to dzbanek filtrujący nowej generacji. Jego pojemna obudowa i lejek pozwalają na oczyszczanie maksymalnej ilości wody pitnej. Ponadto, nowa wygodna rączka ułatwia trzymanie dzbanka podczas napełniania wodą. Wszystkie elementy filtra wykonane są z wysokiej jakości plastiku spożywczego.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Dzbanek jest bardzo lekki, przezroczysty. Wykonany z plastiku spożywczego, ale mocnego, dzięki czemu wystarczy nam na długo. Jest dość sporych rozmiarów, jego pojemność to 3,8l wody. Pojemność samego lejka to 1,7l. 


Wygodna i solidna rączka sprawia, że bez problemów utrzymamy wypełniony wodą dzbanek. Pokrywka została wyposażona w elektroniczny miernik zużycia filtra. Z każdą wymianą filtra wystarczy wcisnąć przycisk RESET :)


 Oprócz białego koloru dostępny jest jeszcze czerwony i niebieski. Dzbanek jest duży pojemnościowo, więc jednorazowo przefiltrujemy sporą ilość wody. Produkt jest dziecinnie łatwy i szybki w użyciu, więc i dziecko może go obsługiwać :)


Dzbanek filtrujący to praktyczne i ekonomiczne rozwiązanie. Nie musimy kupować zapasów wody mineralnej czy źródlanej. Filtry są stosunkowo niedrogie, a ilość przefiltrowanej wody szybko równoważy koszt. 


Co do wody- ta przefiltrowana jest zupełnie inna w smaku. Jest bardziej krystaliczna i dużo lżejsza. Dzięki filtracji pozbywamy się zapachu i smaku chloru. Żołądek już mnie przynajmniej nie boli i mogę spokojnie pić wodę kranową, tyle że przefiltrowaną :)


Różnicę widać przede wszystkim podczas gotowania wody w czajniku. Osadza się zdecydowanie mniej (albo i wcale) kamienia. Kawa, herbata czy inne napoje na gorąco, które zalewamy wodą smakują inaczej- są bardziej wyraziste i nie są "przydymione" smakiem kranówki.


Filtr, który możemy zastosować jest uniwersalny. Dzbanek usuwa chlor, metale ciężkie i produkty ropopochodne. Mamy więc pewność, że pijemy zdrowiej :) 

Aquaphor

Komentarze

  1. Szukam już od dłuższego czasu jakieś takiego przyrządu i zdecydować się nie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze przyznać, że ten spełnia moje oczekiwania :)

      Usuń
  2. Mam podobny dzbanek i innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle waham się nad zakupem takiego dzbanka, ale chyba w końcu się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zyskasz w ten sposób na zdrowiu napewno :)

      Usuń
  4. Mam taki dzbanek z Dafi i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam podobnego dzbanka tylko gorszej firmy, ale ogólnie sprawdza się całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze tańsze znaczy gorsze ;)

      Usuń
  6. Ja się już tak przyzwyczaiłam do takiego dzbanka, że teraz nie wyobrażam sobie, że miałoby go zabraknąć :) mam Dafi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja również nie, niby "tylko" dzbanek z filtrem ;)

      Usuń
  7. Nie boli mnie żołądek z kranowej wody bo jej nie piję,jedynie przegotowaną,ale dzieciakom chyba zafunduję taki dzbanek bo jak nie ma w domu niczego zimnego to zauważyłam,że wodą z kranu nie pogardzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie tykałam wody z kranu, ale czasami jak trąbili to się napiłam i potem brzuch i sam chlor ;/

      Usuń
  8. Zdecydowanie by mi się przydał, bo pije nawet 3l wody dziennie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno temu u mnie w domu był taki filtr :) z chęcią bym się napiła takiej wody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rodzice też kiedyś mieli ten dzbanuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto mieć taki dzbanek w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie dzbanki to świetna sprawa, ja mam dzbanek z innej firmy i też jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  13. juz dawno zamierzam kupic taki dzbanek

    OdpowiedzUsuń
  14. dzbanuszek bardzo fajny widać że mało miejsca zajmuje a do tego idealnie działa na nasze zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mniej chloru i zanieczyszczeń :)

      Usuń
  15. Kupię sobie taki, przyda się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupię sobie taki, przyda się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu zaopatrzyć się w taki dzbanek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie korzystam z takich dzbanków. Korzystam z systemu odwróconej osmozy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przymierzam się do zakupu takiego urządzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzbanek jak dzbanek, ja uważam, je najwieksza role odgrywa tutaj filtr :)
    Nie wyborazam sobie juz pic czy gotowac wody prosto z kranu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. My już drugi rok korzystamy z Brity i jesteśmy zadowoleni. Filtry trochę kosztują, ale opłaca się, bo na herbacie nic nie pływa i kubki nie są po jej wypiciu brązowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Regularnie korzystam z Brity - nie wyobrażam sobie nie mieć tego sprzętu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: