Recenzja: Nail Tek Maintenance Plus- Odżywka 2w1 (baza+topcoat) do paznokci normalnych- a.i. Polska- wzmocnienie i ochrona paznokci.


Kto z nas nie lubi produktów 2 w 1? Są szampony z odżywkami, Kremo-maski... a. i Polska ma i dla paznokci coś podobnego- odżywkę i top coat w jednym Nail Tek.

Kilka słów od producenta: Odżywka w formie bezbarwnego lakieru, do stosowania zarówno na, jak i pod lakier kolorowy.

Stosowana codziennie, bez konieczności zmywania uprzednio nałożonych warstw, pielęgnuje paznokcie oraz nabłyszcza i zabezpiecza lakier kolorowy.
Stosowana bezpośrednio na płytkę paznokcia, pełni funkcję odżywczej bazy pod lakier kolorowy.
Zalecana do długoterminowej pielęgnacji.
Pozwala na uzyskanie i zachowanie maksymalnej długości i grubości płytki paznokcia oraz jej zdrowego wyglądu.


Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Produkt zapakowany w miłe dla oka pudełeczko, na którym znajdziemy wszystkie najważniejsze informacje jak przeznaczenie, sposób użycia, data ważności oraz poznamy inne warianty odżywek- do paznokci miękkich lub cienkich, suchych i kruchych oraz bardzo miękkich.


W środku znajdziemy także ulotkę informacyjną o całej gamie produktów Nail Tech. 
Buteleczka szklana, walcowata jest przezroczysta. Zawiera 15 ml produktu, więc przy codziennym używaniu wystarczy nam na długi okres używania- tym bardziej, że producent zaleca codzienną cienką warstwę.


Pędzelek jest średniej wielkości, zgrabny, bardzo dobrze się nim operuje. Odżywka nie rozmazuje i nie pozostawia smug na kolorowym lakierze. Nie bąbelkuje, więc paznokcie cały czas wyglądają estetycznie. Bardzo ładnie nabłyszcza- koniec z matowieniem i brakiem błysku. Cały czas póki nie zmyjemy paznokci możemy cieszyć się pazurkami jak świeżo pomalowanymi.


Po pomalowaniu lakier w ogóle nie odpryskuje, mimo kolejnych nakładanych warstw nic się nie kruszy. Trzyma do końca- póki nie zdecydujemy się zmyć go. Wraz z mocniejszą emalią, wzmacnia się także sama płytka paznokci. Jest grubsza, mniej łamliwa i przede wszystkim nie rozdwaja się, z czym miałam problem przy paznokciach u środkowych palców dłoni. 


Paznokcie są mocniejsze, dużo łatwiej je zapuścić, możemy mieć zatem ładne, długie pazurki i nie martwić się, że nam się złamią :) Paznokcie zyskują również na naturalnym blasku, wyglądają dużo zdrowiej.


 Nail Tek Maintenance Plus wyrównuje również ładnie płytkę paznokci, zarówno stosowany jako baza jak i top coat/odżywka.
Zakupimy ją w najlepszych gabinetach kosmetycznych, w perfumeriach Douglas i Sephora, drogeriach Super-Pharm i Hebe. Są więc ogólnodostępne :)

a. i. Polska

Komentarze

  1. Wydaje mi się, że kiedyś już spotkałam się z podobnym produktem, chociaz efekty byly malo spektakularne :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tych produktach dużo dobrych opinii, a Ty utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że powinnam ją wkrótce nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dwójkę z tej serii i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam od jakiegoś czasu, jest to fajna baza pod lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że może służyć jako baza i top :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tego lakieru. Może jak wykończę te wszystkie bazy, topy i inne odżywki, które mam to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy produkt, słyszałam kiedyś o ich odżywce którejś i podobno fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używam odżywek do paznokci, ale chyba kiedyś zacznę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używała i ogólnie szczerze mówiąc w życiu używałam może 3-4 odżywek do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zauważyłam, że znowu zaczęłam obgryzać pazury :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam Nailtek II, ale szybko jakoś zasechł w butelce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzieś już kiedyś czytałam o tym produkcie, ale jakoś szybko mi to umknęło. Teraz znowu mnie zaciekawił ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. przydał by mi sie jakis fajny produkt do moich dziadoskich pazurów

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam. Może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusza mnie te odżywki bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze, że można stosować zarówno na, jak i pod lakier kolorowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę musiała zainteresować się tym produktem przy okazji kolejnych zakupów w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze widzę i słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. moje paznokcie są bardzo łamliwe.. przydałaby się ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bez wątpienia mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawy produkt;))

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja katuję odżywkę z Eveline i też jestem zadowlona:) Zainteresowałaś mnie tym Nailtekiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zadowolona z odżywki Eveline :)

      Usuń
  24. jeszcze nie miałam :D strasznie dużo tych odżywek na rynku i ciężko wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam ale chyba warto polecać :]

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam jeszcze nic tej marki, ale dobre ma opinie.

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie w sepho są te produkty jednka nie cieszą się jakimś wielkim zainteresowaniem

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaciekawiłaś mnie:) Obecnie szukam jakiego cuda do pazurów tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Akurat moje paznokcie potrzebują wsparcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja lubię Top Coat który pomaga szybciej wyschnąć lakierowi i pomaga dłużej utrzymać lakier ale pomimo wszystko rzadko który produkt łączy to ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna sprawa, wygodna w stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zastanawiam się czy mogłabym stosować ta odżywkę u dziecka?Synkowi strasznie amią się paznokcie w nogach i może to by coś zdziałało.

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy produkt :) nie miałam go jeszcze ;) obserwuję i liczę na rewanż :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa odżywka. Ja dla siebie wybrałabym wersję do paznokci kruchych.

    OdpowiedzUsuń
  35. no cóż musze na sobie ją sprawdzić ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Sporo dobrego o niej czytałam i myślę, że wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba siebie skuszę bo moje pazurki się rozdwajają ;/

    OdpowiedzUsuń
  38. zapewne muszę sobie taki zakupić bo moje pazurki sie przeokropnie rozdwajają :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja do paznokci używam odżywkę z Eveline ale ta brzmi ciekawie. Trzeba będzie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przyznał, że miałam ale nie było u mnie spektakularnych efektów. U mnie najlepszy manicure japoński :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam Nail Teka, trochę mi odchodził lakier, gdy dawałam go jako bazę. Działanie OK, ale to rozwarstwianie mnie wkurzało.

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja nie mam w pobliżu ani jednej drogerii którą wymieniłaś - uroki mieszkania w miejscu, gdzie bociany zawracają :) Ale odżywka ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: