Recenzja: Pasta wybielająca zęby Krystaliczna Biel- Biała perła


Kto z nas nie marzy o białym uśmiechu? Czy możemy go z dnia na dzień mieć? Dzięki portalowi Uroda i Zdrowie i Białej Perle ja już wiem :)

Kilka słów od producenta: Pasta do wybielania zębów Biała Perła® KRYSTALICZNA BIEL odpowiada na wysokie oczekiwania estetyczne. Produkt łączy działanie wybielające zęby z efektownym połyskiem zębów po każdym użyciu. Formuła enzymatyczno-pigmentowa wybiela usuwając zanieczyszczenia zawarte w szkliwie oraz nadaje połysk pokrywając szkliwo drobinami krystalicznej bieli.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Pasta w tekturowym opakowaniu, które zawiera wszystkie najistotniejsze dla nas informacje. Całość graficznie bardzo ładna. Tubka z miękkiego plastiku pozwala na łatwą aplikację produktu- można go wycisnąć do końca. Tubka przed pierwszym użyciem byłą zabezpieczona dodatkowo sreberkiem, dzięki czemu wiemy, że jest ona świeża i była używana przez nikogo. Pasta w smaku jest delikatnie miętowa, w odcieniu białym, nie zauważyłam żadnych kryształków w niej. Jedynie podczas szczotkowania czuć jakby drobny proszek krążył wraz ze szczotką po zębach. 



Zacznę od tego, że pasta dobrze odświeża oddech. Niweluje zapach i smak papierosów. Pozostawia miętowy smak, który towarzyszy przez jakiś czas. Zęby także pozostają czyste, produkt dobrze je czyści i pieni się. Jeżeli przejedziemy je językiem to wyczujemy idealną gładkość. Pozostawia zęby lśniące i błyszczące. 



Przejdźmy do efektu wybielania. Producent obiecuje nam krystaliczną biel. Należy pamiętać jednak, że tego typu pasty pomagają głównie ze świeżymi przebarwieniami. I takie też przebarwienia głównie od kawy i papierosów zostały usunięte. Podczas szczotkowania mam także uczucie, że pasta ściera wszystko to co nieprzyjemne, czyli osad i kamień. Po 30 dniach stosowania mogę stwierdzić, że moje zęby zostały wybielone o 2-3 odcienie. Wynik zadowalający jeżeli chodzi o pastę do zębów :) 
Nadmienię także, że pasta nie podrażniła i nie zaczerwieniła mi dziąseł.



Komentarze

  1. Często sięgam po pasty wybielające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że odniosłaś aż tak duży efekt 2/3 odcieni

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio wybielam zęby węglem aktywnym. Są efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U siebie nie zauważyłam żadnego wybielania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt może jest słabszy, bo to w sumie pasta do codziennego uzytku :)

      Usuń
  5. Miałam kiedyś takie nakładki z preparatem wybielającym z Białej Perły. Były efekty, ale nie jakieś wielkie. Ja chcę wypróbować paski wybielające, a taka pasta przydałaby się po wybielaniu, do podtrzymania efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Często sięgam po pasty wybielające tą również miałam ale efektu wybielenia nie zauważyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mogę używać wybielających produktów ze względu na nadwrażliwość :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam białą kość, więc wybielenia nie potrzebuję. Szkoda, że biała kość jest jednocześnie najładniejsza i najsłabsza :( - zdecydowanie o jedno naj za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  9. od kiedy poznałam moc węgla nie używam past wybielających ;-) dużo ich przetestowałam i żadna nie umywała się do mojego węglanego ulubieńca :)

    zapraszam do mnie na małe rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo ciekawe :) uważam, że po miesiącu to naprawdę super efekt :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, akurat szukam jakiejś fajnej pasty ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajie, że dobrze radzi sobie z odświeżeniem oddechu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt super po miesiącu, aczkolwiek mnie kusi spróbowanie węgla aktywnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten efekt, o którym piszesz zadawala mnie wiec może sama się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety wybielanie nie jest dal mnie z uwagi na pewne problemy z ząbkami. Dentysta zakazał ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W moc past wybielających słabo wierzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efektu wow nigdy nie ma, ale u mnie zawsze te 2-3 odcienie jaśniejsze:)

      Usuń
  17. lubię te pasty choć nie wszystkie mogę stosować bo niektóre uwrażliwiają mi zęby, ale wybielać wybielają ale tak delikatnie :)

    Kochana mam prośbę zagłosujesz na mnie? Walczę o główną nagrodę :) i brakuje mi trochę głosów aby wyjść na prowadzenie :) z góry dziękuję, podaję ci link bezpośredni do mojego wpisu i proszę o kliknięcie w różowy kwadracik z napisem głosuj :)
    http://thebodyshopclub.pl/konkurs-zostan-testerka?rhash=0e7fccc28777ae229326190bcb609d56

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam :( ale chętnie bym przetestowała :) wszystko zależy od tego co jemy co pijemy itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chciałabym mieć idealnie białe zęby. Wybielania u dentysty trochę się boję a pasty wybielające nie za bardzo na mnie działają .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też bym chciała, ale bez wizyty u dentysty się nie uda :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: