Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

piątek, 2 września 2016

Recenzja: Ziołowy żel z diosminą- Produkty Bonifraterskie


Dzisiaj kolejny z Produktów Bonifraterskich przeznaczony do nóg ;)

Kilka słów od producenta: Żel przeznaczony jest do pielęgnacji delikatnej i wrażliwej skóry z problemami naczynkowymi. W szczególności do pielęgnacji zmęczonych, opuchniętych i "ciężkich nóg". Zawarta w żelu diosmina i hesperedyna posiada właściwości przeciwutleniające, działa ochronnie na ściany naczyń krwionośnych, dzięki czemu niweluje zaczerwienienie i rozszerzenie naczynek w postaci "pajączków". Wzbogacony o aktywne substancje obecne w wyciągach roślinnych ( kasztanowca, miłorzębu japońskiego, oczaru wirgilijskiego) i mentolu działa kojąco, odświeżająco oraz łagodnie chłodzi, a masaż z użyciem żelu relaksuje i pobudza krążenie. Łagodzi również objawy występujące w przebiegu przewlekłej niewydolności żylnej.


Moja opinia: Opakowanie kartonowe- podobne jak w preparacie antyperspiracyjnym. Wygodna tubka, przypominająca maść przed pierwszym użyciem zawiera zabezpieczenie, które musimy przebić odwrotem nakrętki. 
Żel ma lekką i nietłustą konsystencję. Ma miodowy odcień i ziołowy zapach z lekkim odchyleniem  na mentol. Rozprowadza się łatwo i wchłania szybko nie pozostawiając żadnego nieprzyjemnego filmu.


Jak kiedyś już wspominałam często moje nogi po całym dniu wołają o coś relaksującego. Dochodzi także skłonność do ewentualnych żylaków, co jest w mojej rodzinie dziedziczne. Ziołowy żel z diosminą przede wszystkim łagodzi skutki całodziennego "stania na nogach" ;) 


Żel przede wszystkim niweluje uczucie ciężkich nóg i wspomaga ich powrót do lekkości. Ma działanie kojące, lekko niweluje rozszerzone naczynka. Można z powrotem chodzić. Polecam go przede wszystkim dla osób mających pracę stojącą np. fryzjerzy. Dodatkowym atutem jest także subtelne uczucie chłodzenia, które koi i lekko rozluźnia mięśnie.


U mojego taty spisuje się najlepiej ze względu na żylaki. Łagodzi dolegliwości oraz sprawia, że delikatnie mniej widać żylaki.

28 komentarzy:

  1. Jak na żylaki to coś dla mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się teraz kiedy to pracuję stojąc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze muszę mieć w kosmetyczce produkty mogące niwelować nieprzyjemne uczucie ciężkich nóg. Do tego niestety mam dziedziczne skłonności do żylaków :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt dla mnie ;) mam problemy z nogami szczególnie latem. Używam teraz żel detramax bardzo dobry jest oczywiście w połączeniu z tabletkami z kompletu ale jeszcze lepszy jest żel vedimasan z masażerem przynosi ulgę zaraz po aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam typowej skóry z problemami naczynkowymi, ale zdarzyło mi się jakieś nieestetyczne pęknięte naczynko. Przetestowałabym z chęcią :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie awaryjne sytuacje też się przydaje :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)