Recenzja: EcoLab- Scrub do twarzy Głębokie Oczyszczenie- Makadamia Drogeria + kod rabatowy 7% na zakupy w Makadamia Drogeria


Ostatnio często towarzyszą mi kwiatowe nuty. Nie mogło być inaczej także w przypadku peelingu. Dzisiaj zapraszam na naturalną podróż z Makadamia Drogeria :)

Kilka słów od producenta: 
Zawiera 99% komponentów roślinnych -  Organiczny ekstrakt kosaćca i imbiru, Pestki moreli i granatu, Masło shea i olejek z granatu.
Składniki aktywne:
Organiczny ekstrakt kosaćca i imbiru - wykazuje oczyszczające, nawilżające, przeciwzapalne działanie. Łagodzi podrażnienia, zwęża pory, zwiększa elastyczność i jędrność skóry.
Pestki moreli i granatu - delikatnie złuszczają skórę, przyczyniają się do jej odnowy.
Masło shea i olejek z granatu - posiadają nawilżające, odżywiające i regenerujące właściwości.


Więcej informacji:


Moja opinia:
Tubka elastyczna z łatwością wyciskamy produkt, zamykana jest na tzw "klik". Makadamia Drogeria zadbała o to, aby na odwrocie znalazła się informacja w języku polskim, profeska :) 
Peeling ma średnio gęstą konsystencję. Jest lekko tłuściutki kiedy masujemy nim buzię. Zawiera bardzo dużo drobinek z pestek moreli i granatu. Największy atut to zapach- bardzo wiosenny, kwiatowy. Nie taki sztuczny, a naturalny, jakbyśmy wąchali świeżo zerwane kwiatki. Umila nie tylko sam zabieg peelingowania, ale i towarzyszy przez jakiś czas.


Scrub do twarzy Głębokie Oczyszczenie EcoLab jest dość delikatnym peelingiem. Jednak to nie znaczy, że nie ma mocy :) Bez problemu usuwa martwy naskórek. Przygotowuje cerę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Wystarczy kilka chwil i możemy cieszyć się gładką, miłą i miękką cerą. Towarzyszy temu efekt rozjaśnienia, który ja osobiście bardzo lubię. Skóra po nim nie jest zaczerwieniona ani podrażniona. 


Skóra po zabiegu jest delikatna i aksamitna w dotyku. Idealny do cery wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Dobrze oczyszcza twarz z zanieczyszczeń. Zauważalne jest lekkie odblokowanie porów i oczyszczenie ich. Masaż, który możemy nim wykonać jest prawdziwą przyjemnością po całym dniu w makijażu. I ten kojący zapach... do tego nie wysusza skóry, nie przeciąża jej, nie zapycha. Podoba mi się, że matowi cerę i pomaga okiełznać błyszczenie. Po użyciu skóra jest elastyczna i wygląda zdrowo. Już przy peelingowaniu możemy zaznać nawilżenia skóry.


Borykając się ze suchą skórą dłoni wypróbowałam ten delikatny i nawilżający peeling. Masowałam nim dłonie przez dobre 5 minut. Pozbyłam się suchych skórek, a dłonie były już delikatniejsze i lekko nawilżone. Od razu lepiej!


Wpisując kod smile otrzymacie 7% zniżki na zakupy.

W Drogerii znajdziecie same naturalne kosmetyki.
Jeżeli macie blisko do Olkusza to możecie także zajrzeć do sklepu stacjonarnego

ul. Floriańska 1
32-300 Olkusz

Zapraszam do polubienia fanpage:

Komentarze

  1. Nie znam, ale warto by było poznać.

    Kochana masz maila!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przydałby mi się jakiś fajny peeling do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę go wypróbować :) Bo brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat peeling do twarzy mam i to całkiem fajny, ale dobrego nigdy za wiele haha ;)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że byłby dobry dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ale staram sIę przerzucić na peelingi enzymatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki tej marki bardzo mnie ciekawią :) Pewnie zakupię ten scrub, jak uszczuplę moje zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo nowych kosmetyków u Ciebie odkrywam, tego nie znam a z chęcią bliżej się zapoznam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jeszcze kosmetyków tej marki, ale chętnie przyjrzę im się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze widzę już patrzę co tam jeszcze ciekawego w makadamii

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego produktu, ale zachęciłaś mnie do jego przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego produktu, ale postaram się mieć go na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością po niego sięgnę, bo mam takie problemy z suchą skórą, że żaden peeling sobie nie radzi. :(

    Obserwuję i zapraszam do siebie. Zamieściłam pierwszą recenzję. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach i opakowanie bardzo mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje się interesujący, obserwuję! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Znów peeling? Nie nadążam z zapisywanie mnie ich :D a jak na pilingomaniaka muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam organiczne kosmetyki, od siebie polecam Ci sprawdzic peelingi z whamisy. Tez sa organiczne, są w płatku i idealnie wygladzaja skore :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: